Naši konkurenti spuštaju cijene - mi podižemo ponudu
Objavljeno: 15. ožujka 2019., prije više od godinu dana
Autor: Zvjezdana Heina/D.M./HRT
PODIJELI
-
Foto: - / -
Kvaliteta ponude i jedinstveni doživljaj trebaju nadvladati masovnost, slaže se i ministar turizma Gari Cappelli, koji očekuje dobru turističku sezonu.
U turističku predsezonu Hrvatska ulazi s rastom u prva tri mjeseca ove godine, u odnosu na 2018., od 12 posto. Iako naši najveći konkurenti na Sredozemlju jačaju promidžbu i snižavaju cijene, očekuje se još jedna dobra godina za Hrvatsku.
Čulo se to na našem najvećem turističkom sajmu "Place to go", na kojem se, u zagrebačkoj Areni, okupilo oko 200 izlagača iz dvadeset zemalja.
Hrvatska novim atrakcijama dočekuje turiste. Kvaliteta ponude i jedinstveni doživljaj trebaju nadvladati masovnost, slaže se i ministar turizma Gari Cappelli, koji očekuje dobru turističku sezonu. Vesele ga i novi projekti.
U Istri niču zabavni parkovi, a hit su avanturističke ture. U Karlovcu se otvara se uskoro novi butik hotel u Karlovcu. Raspisan je natječaj za veliku greenfield investiciju na Lastovu, a stigla je i uporabna dozvola za ACI marinu u Rovinju s pet zvjezdica, kaže ministar.
Cijene to naši gosti, posebice Amerikanci, kojih smo lani privukli gotovo pola milijuna. U Zagrebu su najbrojniji, a metropolu su odabrali i za regionalno promicanje putovanja u oba smjera.
Redoviti i cjelogodišnji letovi iz Zagreba u New York bili bi izvrstan temelj za povećanje broja turista. I dok ne poguramo željeni projekt, Dubrovnik i Philadelphia izravnim letovima povezat će se već ove sezone.
Odlična je to vijest sa sajma na kojem su ipak najveću pozornost privukli Indonežani i Tajlanđani.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.