Novi krovni komunikacijski koncept i slogan za Hrvatsku kao turističku destinaciju, za čiju je izradu natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u tijeku, bit će poznat potkraj ove godine, a dotad će se još koristiti slogan "Croatia, full of life", doznaje se od direktora HTZ-a Kristjana Staničića.
- Objava natječaja i proces izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta i slogana hrvatskog turizma prvi je operativni zadatak iz novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma (SMOPHT) za iduće razdoblje, ističe Staničić i dodaje da će HTZ za taj zadatak izdvojiti od 200 do 300 tisuća eura.
Cilj je dobiti novi komunikacijski i vizualni koncept te slogan koji će promovirati Hrvatsku kao održivu turističku destinaciju, s kvalitetnom ponudom za cijelu godinu, što je cilj i nove turističke strategije, kazao je Staničić.
Podsjeća da će natječaj za taj posao provoditi u dvije faze - predselekcijskoj, kada treba dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, i drugoj, kada odabrani ponuditelji dostavljaju ponude, s rokom za prijavu i predaju dokumentacije u predselekcijskom postupku do 13. ožujka.
Za cijeli proces i odabir novog koncepta odabrano je i višečlano povjerenstvo iz različitih institucija.
Novi koncept i slogan zamijenit će dosadašnji "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života", koji je odabran u veljači 2015. u mandatu ministra turizma Darka Lorencina, a taj su koncept i slogan osmislili konzorcij agencija BBDO Hrvatska, AMW BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske.
Time je i dotadašnji slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio" otišao u povijest nakon gotovo 15 godina 'aktivnosti', što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svake tri do pet odnosno do najviše deset godina.