Odlični turistički rezultati, gotovo na razini 2019. godine

04.08.2022.

19:36

Autor: Kristina Štrbac/Andrej Rašljanin/Dnevnik/IMS/HRT

Odlični turistički rezultati u Hrvatskoj

Odlični turistički rezultati u Hrvatskoj

Foto: Dnevnik / HTV

Dosadašnji turistički rezultati su izvrsni. Ostvareno je čak 90% dolazaka te 96% noćenja iz rekorde 2019. Zadovoljstvo je izrazio i premijer Andrej Plenković u Petrčanima kod Zadra na sastanku s predstavnicima turističkog sektora.


U Hrvatskoj je od početka godine ostvareno 10 milijuna i 700 tisuća dolazaka i 56 milijuna i 600 tisuća noćenja. Time su gotovo ostvareni rezultati iz rekordne 2019. godine.

- Ja vam želim na ovim rezultatima svima čestitati, bez vas djelatnika u turističkom sektoru to ne bi bilo moguće. Turizam ne bi Hrvatskoj stvarao prihode koji nam jačaju fiskalni kapacitet za različite vrste intervencija tijekom jeseni s obzirom na izmijenjene globalne okolnosti, izjavio je premijer Andrej Plenković.

Premijer ističe zadovoljstvo prihodovnom stranom. Počevši od izvješća HNB-a o najuspješnijem prvom tromjesečju po prihodima od stranih turista u povijesti do iznosa fiskaliziranih računa u vrijednosti od 20 milijardi i 581 milijun kuna. Na sastanku je naglašena i važnost održivog turizma, koji je temelj turističke strategije do 2030. godine. 

- Pred nekoliko perioda sam imala pitanje o milijun 200 tisuća turista, koja je to granica i rekla sam da smatram da ne trebamo ići za brojkama, nego da se trebamo okrenuti cjelogodišnjem turizmu. Način kako to možemo je kroz financiranje i sredstva za javnu turističku infrastrukturu i privatnu turističku infrastrukturu, istaknula je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

Rekordnu 2019. po rezultatima već su prešle Istarska, Zadarska i neke kontinentalne županije. Među top pet turističkih destinacija su Rovinj, Dubrovnik, Poreč, Split i Medulin.

- Želio bih istaknuti da je Hrvatska i ove godine hit turistička destinacija na Mediteranu u odnosu na konkurente. U pripremu turističke godine uloženo je puno truda i s aspekta promocije i naravno svih marketinških aktivnosti, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

- Nalazimo se na vrhuncu uspješne sezone. To nije slučajno. Ova sezona je rezultat pripreme i suradnje realnog i javnog sektora. Hrvatski turizam je ponovno pokazao da je otporan i da se može nositi s najboljima na Mediteranu, kazala je Katja Jerković, predstavnica turističkog sektora.

Predviđanja su da će se potkraj kolovoza premašiti broj noćenja, a potkraj rujna doseći razina fiskaliziranih računa iz 2019. godine.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!