14:41 / 27.12.2021.

Autor: HRT/Hina/D.D.

Promet u američkoj maloprodaji osjetno porastao pred blagdane

Promet u američkoj maloprodaji osjetno porastao pred blagdane

Promet u američkoj maloprodaji osjetno porastao pred blagdane

Foto: Ilustracija / Shutterstock

Promet u američkoj maloprodaji porastao je u ovogodišnjoj sezoni predblagdanskih kupnji za 8,5 posto, najsnažnije u 17 godina, pokazalo je istraživanje Mastercarda.

U razdoblju od 1. studenog do Badnjaka prodaja putem interneta porasla je za 11 posto u usporedbi s istim razdobljem lani, a u fizičkim trgovinama za 8,1 posto, pokazalo je u nedjelju istraživanje Mastercard SpendingPulsea.


Razdoblje obuhvaća tjedne neposredno prije početka širenja omikron varijante koronavirusa u SAD-u, napominje Reuters.


Prodaja u predblagdanskoj sezoni porasla je tako najsnažnije u posljednjih 17 godina, ne uključujući podatke o prodaji automobila, pokazalo je istraživanje.


- Potrošači su tijekom ove sezone prazničnih kupnji naveliko trošili, posebno na skuplju robu, rekao je Steve Sadove, viši savjetnik Mastercarda i bivši izvršni direktor tvrtke Saks Incorporated.


Posebno snažan rast prometa bilježile su robne kuće i trgovine odjeće budući da potrošači očigledno planiraju ostaviti što bolji dojam na svoju okolinu, naglasio je Sadove.


Prodaja odjeće poskočila je tako 47,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a snažno je porastao promet u trgovinama nakita, za 32 posto.


Promet u robnim kućama porastao je za 21,2 posto, a prodaja elektroničke robe za 16,2 posto.


- Malotrgovcima je ovo bila sezona ponovnog procvata prodaje jer su potrošači trpali kolica darovima i gadgetima, zaključuju u Mastercardu.


Istraživanje je također pokazalo da su američka kućanstva obavila kupnju ranije nego proteklih godina kako bi bila sigurna da će proizvodi stići prije Božića.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!