Dolazak broda i službeno označava posljednju fazu prije konačnog puštanja u rad LNG terminala na otoku Krku, jednog od strateških projekata Republike Hrvatske.
U Rijeku je iz Šangaja stigao brod za prihvat i skladištenje prirodnog plina, LNG Croatia, najvažniji dio novog terminala za ukapljeni prirodni plin u Omišlju. Prije nego što stigne na konačno odredište, plutajuća jedinica vrijedna 160 milijuna eura sutra kreće na dodatna ispitivanja u brodogradilište Viktor Lenac.
- Idućih mjesec dana, možda nešto više brod ostaje ovdje. Krajem 11. mjeseca ide na terminal Omišalj, pušta se u probni rad, a s početkom iduće godine kreće sa pravim radom, objasnio je
Bojan Kavazović, direktor prodaje i marketinga u brodogradilište Viktor Lenac.
➡️
Omogućen dvosmjerni transport plina između Hrvatske i Mađarske
➡️ EK odobrila javnu potporu za LNG terminal na Krku
➡️ Prioriteti Energetske strategije - sigurnost opskrbe
➡️ Ćorić: LNG terminal operativan do 2021.
➡️ LNG na udaru političara i ekoloških aktivista
Dolazak broda i službeno označava posljednju fazu prije konačnog puštanja u rad LNG terminala na otoku Krku, jednog od strateških projekata Republike Hrvatske.
Unatoč protivljenju mještana Omišlja, udruga, ali i Primorsko-goranske županije, dolaskom broda na otok završava se realizacija LNG terminala. Radovi zasad idu prema planu.
- Terminal se sastoji od kopnenog dijela i plutajuće jedinice za uplinjavanje, a što se tiče kopnenih radova oni su u završnoj fazi i provede se montažersko-obrtnički radovi, rekao je
Hrvoje Krhen, direktor LNG-a Hrvatska.
A s početkom rada jednog od strateških projekata za Hrvatsku i obzirom na činjenicu kako bi tijekom godine kroz Kvarnerski zaljev trebalo proći 25-30 brodova i u remontnom brodogradilištu Viktor Lenac nadaju se kako će to biti dodatan poticaj njihovu poslovanju jer prvi put LNG brodovi mogli bi ući u ovo brodogradilište.
- Tu mi vidimo svoju šansu da se pozicioniramo na tom tržištu i zgrabimo i naš dio kolača te ostvarimo, nadamo se, 2 do 3, ako ne i više remonta godišnje, rekao je Kavazović.
I dok se učinci terminala tek očekuju, radovi na njegovoj izgradnji vrijedni ukupno više od 233 milijuna eura se nastavljaju.