21:58 / 19.01.2022.

Autor: Kod nas doma/HTV

Sniženja i preuzimanje paketa - što treba znati

Prošle je godine za vrijeme zimskog sniženja inspekcija pronašla 60 prekršaja

Prošle je godine za vrijeme zimskog sniženja inspekcija pronašla 60 prekršaja

Foto: Kod nas doma / HRT

Paketići sve češće stižu na adrese hrvatskih potrošača. Prošle je godine njih čak 59% kupovalo online. "Potrošači trebaju znati da imaju pravo tu pošiljku otvoriti i pregledati prije nego što potpišu da su je preuzeli. Prije mjesec dana sam pročitala da je netko naručio mobitel, a dobio ciglu!", kaže Ana Knežević iz Udruge za zaštitu potrošača za emisiju Kod nas doma.


U kupnji se ne treba zalijetati. Šareni artikli privlače, no opreza nikad dosta.

- Nema zakonske obveze da trgovac primi nazad ispravnu robu. Prema tome svatko tko ide nešto kupiti, prije toga mora pitati trgovca, u slučaju da nešto ne odgovara, mogu li to zamijeniti ili dobiti novac nazad - kaže Knežević.

Sniženja idu u tri vala - 30, 50 i 70%.

- Ali kad dođe do ovog od 70% to je ustvari vrlo loša roba i to, ja kažem, ne bi ljudi uzeli ni da im dijelite, a kamoli da plate - poručuje Knežević. 

Prošle je godine za vrijeme zimskog sniženja inspekcija pronašla 60 prekršaja. 

- Cijene su bile korigirane neposredno prije sniženja. Povise se cijene, onda se na dan sniženja snize - kaže Ana Knežević iz Udruge za zaštitu potrošača, iz koje poručuju da nepravilnosti treba prijaviti.

Pogledajte video:

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!