Staničić: Vrijednost za novac i autentičnost - formula za hrvatski turizam

14.08.2025.

Zadnja izmjena 19:29

Autor: I.Z./Dnevnik/HRT

Kristijan Staničić
Kristijan Staničić
Foto: HTV / HRT

Turistička sezona u punom je jeku, a srpanj i kolovoz dosegnuli su svoj maksimum, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić gostujući u središnjem Dnevniku HTV-a. 

Dodaje kako je glavni izazov u idućim godinama produljiti sezonu i dodatno ojačati pred i posezonu, što zahtijeva snažniju suradnju turističkog i javnog sektora te ulaganja u infrastrukturu i atraktivnost destinacija.

Važnu ulogu imaju investicije u turističku infrastrukturu


Staničić je naglasio kako je nužno destinacije učiniti ne samo dostupnijima, nego i sadržajno bogatijima, posebno izvan glavne sezone.

U tom kontekstu važnu ulogu imaju investicije u turističku infrastrukturu i dodatne sadržaje, kako bi ponuda bila zaokružena i konkurentna tijekom cijele godine.

Iako broj smještajnih kapaciteta i dalje raste, taj se rast usporava, a ključni izazov ostaje smještajna struktura.

- Veći udio hotela u odnosu na druge oblike smještaja može nam pomoći u rastu turizma izvan ljetnih mjeseci, istaknuo je Staničić.

Naglasak na premium segment turističke ponude


Komentirao je i izmjene zakona koje je provela Vlada, rekavši da se prvi pozitivni učinci očekuju već ove godine, dok će puni efekti biti vidljivi u godinama koje dolaze.

Poseban naglasak stavlja na premium segment turističke ponude, koji se sve više promovira, no Hrvatska ostaje otvorena za sve profile gostiju – od onih s dubljim džepom do turista skromnijih mogućnosti. 

Ključ u pametnom formiranju cijena i ponudi


Najvažnija tržišta ostaju Njemačka, Italija, Poljska, Češka, Slovenija i naravno – domaći gosti.

Na pitanje je li Hrvatska preskupa destinacija, Staničić odgovara da je ključ u pametnom formiranju cijena i ponudi koja opravdava uloženi novac.

- S obzirom na jaku konkurenciju na Mediteranu, posebno iz Španjolske, Italije i Grčke, presudna je kvaliteta i vrijednost za novac, naglasio je. 

Hrvatska mora ostati fokusirana na autentičnost


Zaključno, poručuje da Hrvatska mora ostati fokusirana na autentičnost kao svoju najveću snagu, a turistički rezultati pokazuju da je na dobrom putu.

Cijeli razgovor pogledajte u nastavku: 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!