16:01 / 14.12.2018.

Autor: Sanja Smiljanić Grubišić/HRT

Što kada kasni namještaj?

-

-

Foto: - / -

U prvih šest mjeseci reklamacije potrošač u dogovoru s trgovcem ima pravo na zamjenu oštećenog dijela, a postoji i mogućnost povrata novca.
Kao i sve ostale proizvode za koje imate račun, tako i namještaj imate pravo reklamirati u jamstvenom roku. U prvih šest mjeseci reklamacije potrošač u dogovoru s trgovcem ima pravo na zamjenu oštećenog dijela, a postoji i mogućnost povrata novca.

Kuhinja koju je gospođa Marija Cazin platila 30 000 kuna bila je puna nedostataka. Tek nakon godinu dana, zahvaljujući Potrošačkom kodu, problem je riješen. Kupili su je u studenome 2017. i nadali se da će biti dostavljena do blagdana, no to se nije dogodilo.

Kuhinja je dopremljena tek u veljači. Budući da to stoji i u ugovoru, nisu se imali pravo žaliti. Ali zato je žalba upućena trgovini čim je kuhinja postavljena. Pogreška po pogreška i kuhinja, kaže Marija Cazin, nije bila u funkciji. Posuđe je prala u kupaonici, ručak pripremala na kuhalu i čekala da se nedostaci u kuhinji uklone.

Koja su prava kupaca kada kasni namještaj, pogledajte u prilogu Sanje Smiljanić Grubišić.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!