Objavljeno: 30. listopada 2019., prije više od godinu dana
Autor: Marko Percan/Regionalni dnevnik/IMS/HRT
PODIJELI
-
Foto: - / -
Prema istraživanju Thomas iz 2017., 30% gostiju navodi gastronomiju kao jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku.
Lijepo vrijeme u listopadu produžilo je uspješnu turističku sezonu za još koji tjedan. Kada se tome pridoda i bogatstvo gastronomije, broj turista i u posezoni mogao bi biti još i veći. Upravo je to bila tema konferencije koja se održala u Istri.
- Koncepcija ove konferencije je da povežemo tri stvari - gastronomiju, turizam i ruralni razvoj, jer uz turiste koji dođu, oni traže kvalitetnu ponudu, a kvalitetna ponuda u ovoj regiji je kvalitetna hrana, kazao je organizator konferencije Ivica Božan.
Državni tajnik u Ministarstvu turizma Frano Matušić kazao je kako je, prema istraživanju Thomas iz 2017., 30 posto gostiju navodi kao jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku - gastronomiju. Međutim, potencijal je puno veći jer 93 posto njih želi doživjeti poseban doživljaj vezan uz gastronomiju.
Ali i uz enologiju - jer samo u Istri vinske podrume godišnje posjeti preko 200 tisuća turista. No, potencijal je puno veći. Kako bi ga dosegnuli - važno je educirati turističke djelatnike. Kako bi znali dobro predstaviti ono što naši vinari, maslinari i ostali proizvođači plasiraju na tržište.
Gastronomija je stoga jedan od deset ključnih segmenata hrvatskoga turizma na kojemu će se temeljiti i budući turistički razvoj.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.