16:17 / 27.11.2019.

Autor: Ivica Đuzel/IMS/HRT

Trogir je postao brand

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Foto: - / PIXSELL

Dalmatinski biser na popisu zaštićene svjetske baštine UNESCO-a, postao je prva destinacija na obali koja se brendirala na stručnoj razini.
Trogir je dobio novi vizualni identitet i cjelovitu strategiju brendiranja. Projekt nazvan "Obilježili majstori" godinu i pol brusilo je više od stotinu ljudi. Tako je dalmatinski biser na Unescovu popisu zaštićene svjetske baštine postao prva destinacija na obali koja se brendirala na tako stručnoj razini.

Projekt je napravljen po uzoru na mnoge europske destinacije, poput Glasgowa, Eindhovena, Bologne, Berlina koji su nakon brandiranja zabilježili niz pozitivnih ekonomskih efekata.

Trogir su osnovali grčki kolonisti s otoka Visa u III. st. pr. Krista. U srednjoj Europi smatran je najbolje sačuvanim romaničko-gotičkim gradom i kao takav već 22 godine je na UNESCOV-u  popisu svjetske kulturne baštine. I na kraju studenog pun je turista koje najviše zanimaju povijest i kultura.

Predstavljen je Trogir na tragu starih majstora poput Radovana i grandiozne katedrale, tragova urezanih u kamen poput društvene igre trlje, preživjele stoljećima, ali i današnji Trogir sa zanatlijama, ribarima, pčelarima, škveranima, uličnim glazbenicima, školarcima.

"