U PGŽ ove godine 1,6 milijuna dolazaka i 8,4 milijuna noćenja

25.07.2023.

17:27

Autor: Hina/HRT/A.V.

U PGŽ ove godine 1,6 milijuna dolazaka i 8,4 milijuna noćenja
U PGŽ ove godine 1,6 milijuna dolazaka i 8,4 milijuna noćenja
Foto: Goran Kovacic / PIXSELL

U Primorsko-goranskoj županiji u dosadašnjem tijeku godine ostvareno je 1,6 milijuna dolazaka i 8,4 milijuna noćenja, a to je rast u dolascima od pet posto te u noćenjima od dva posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestila je u utorak direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

- U odnosu na 2019. to je rast od četiri posto u dolascima, a broj noćenja je izjednačen. Vrlo je važan i podatak o popunjenosti smještaja najviše kategorije, koji u odnosu na lani bilježi rast od pet posto što znači da naša regija sve više privlači i goste veće platežne moći, rekla je Peršić Živadinov na koordinacijskom sastanku direktora Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjana Staničića s predstavnicima turističkih zajednica s područja županije na Rabu u utorak, kako je priopćio HTZ.

- U nastavku ove godine očekujemo zadržavanje pozitivnog trenda, dodala je direktorica TZ Kvarnera.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je izvijestio da je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,3 milijuna dolazaka te 49,2 milijun noćenja što je 10 posto više dolazaka i pet posto više noćenja nego lani. U dosadašnjem dijelu srpnja je ostvareno oko 3,6 milijuna dolazaka i 21,8 milijuna noćenja što ja na razini prošlogodišnjeg srpnja. 

Staničić je naglasio važnost primjene novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine. Kako je rekao, riječ je o sveobuhvatnom dokumentu u sklopu kojeg su definirani dugoročni ciljevi u promociji i pozicioniranju Hrvatske kao kvalitetne i održive turističke destinacije visoke vrijednosti.

- Naši dugoročni ciljevi jasno su definirani, a u njihovu će ostvarenju jednu od ključnih uloga imati i cjelokupni sustav turističkih zajednica. Također, podsjećam kako smo u fazi odabira novog krovnog komunikacijskog koncepta s obzirom na to da je dosadašnji koncept Full of Life u upotrebi gotovo 10 godina, a nove tržišne prilike i trendovi od nas zahtijevaju određene prilagodbe u provedbi marketinških i promotivnih aktivnosti, zaključio je direktor Staničić, kako prenosi HTZ.

Na sastanku se govorilo i o nelegalnom iznajmljivanju, odnosno potrebi više inspekcijskih nadzora te o financijskim sredstvima koja su dostupna u fondovima za projekte udruženih turističkih zajednica te turističkih zajednica na nedovoljno razvijenim područjima i kontinentu. Najavljeni su i javni pozivi koje će Hrvatska turistička zajednica raspisati s ciljem uspostave suradnje s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima, kaže se u priopćenju.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!