Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Foto: - / PIXSELL
U prošloj ga je godini posjetilo više od 100 tisuća ljudi.
Već na samom ulazu u akvarij kao da postajete dio bajke, dočekuju vas prigušena svjetla, golemi akvariji - i veliki som. U nezaboravnoj pustolovini najviše uživaju djeca, gledajući "velike i male, dugačke i tanke ribe s predivnim ljuskama". Stručni tim brine se o ribama, a marketing o posjetiteljima. Rezultati nakon godinu dana govore da i jedni i drugi rade odličan posao.
U samo godinu dana slatkovodni karlovački akvarij Aquatika postao je nacionalna turistička atrakcija. U prošloj ga je godini posjetilo više od 100 tisuća ljudi, skromne planove premašili su čak 10 puta. Samo u siječnju ove godine posjetilo ih je gotovo šest tisuća ljudi.
Osim školarcima, svojim stalnim gostima, ove godine više pozornosti odlučili su posvetiti strancima. To ne čudi, jer je cijela ideja i zadatak projekta bio potaknuti razvoj turizma u Karlovcu. Ne samo da potiču razvoj turizma nego i malih obrta, otvoreno ih je deset samo zbog suvenirnice.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!