Ukupni godišnji prihod komunikacijskih agencija prvi puta iznad 300 mil. eura

17.08.2023.

16:39

Autor: Hina/HRT/D.S.

Ilustracija

Ilustracija

Foto: - / Shutterstock

Komunikacijske agencije, članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) u 2022. dosegnule su 307 milijuna eura ukupnih prihoda, što je oko tri posto više nego u 2021. i prvi puta da su premašile 300 milijuna eura, izvijestili su iz te udruge.

Agencije-članice HURA-e predstavljaju više od 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, a rastom ukupnih prihoda u 2022. potvrdile su značajnu tržišnu poziciju, ističu iz HURA-e na temelju analize koju su proveli koristeći javno dostupne podatke iz baze Digitalne komore i Fine.


Smatraju i da nakon pandemijskih godina, rezultati za 2022. ukazuju i na stabilizaciju tog tržišta.


Osim porasta ukupnih prihoda agencije su u 2022. i više zapošljavale, za sedam posto u odnosu na 2021. godinu te su ukupno imale 1364 zaposlenih.


Porasli su im i prihodi od izvoza, za oko 10 posto u odnosu na 2021, na gotovo 68 milijuna eura.


HURA iznosi i podatke istraživanja zajednice za digitalni marketing IAB Croatia, po kojemu je domaće tržište online oglašavanja u 2022. godini poraslo za 21 posto. 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!