Zagreb BE THERE - turistički je slogan naše metropole kojim se uz novi promidžbeni film u grad nastoji privući što veći broj turista.
18:48 / 24.03.2022.
Autor: Zvjezdana Heina/Dnevnik/HRT
Objavljeno: 24. ožujka 2022., prije 50 dana
Autor: Zvjezdana Heina/Dnevnik/HRT
Zagreb BE THERE - turistički je slogan naše metropole kojim se uz novi promidžbeni film u grad nastoji privući što veći broj turista.
Podršku tomu daje i naša zrakoplovna tvrtka koja u nedjelju počinje s ljetnim redom letenja povezujući Zagreb s 15 europskih gradova. Croatia Airlines najavljuje u svibnju povoljnije cijene karata i ove godine očekuje veći promet nego lani.
- Naša produkcija je lani bila na razini 70 posto od prometa iz 2019 ove godine još to dižemo i bit će iznad 80 posto, u neke dane ljeti ćemo imati i sto letova dnevno – izjavio je Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa.
- Nadamo se ponovno jednom dobrom proljeću i jednom odličnom ljetu i bez obzira na okolnosti koje su sada političke i dvije pandemijske godine koje smo imali iza sebe moramo se pripremati – kazala je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora