Dok je Grabar-Kitarović najviše uložila u televizijsko oglašavanje (1,3 milijuna), Zoran Milanović najviše je potrošio na društvene mreže - 900 tisuća kuna.
Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović potrošila je na promidžbu tijekom predizborne kampanje za predsjedničke izbore 9,57 milijuna kuna, dok je izabrani predsjednik Zoran Milanović potrošio 3,75 milijuna kuna, čime je nakon izbora privremeno ostao milijun kuna u "minusu".
Pokazuju to izvještaji o financiranju izborne promidžbe, koje su predsjednički kandidati nakon drugog kruga izbora predali Državnom izbornom povjerenstvu.
Prema završnom izvješću, Milanović je na izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović.
SDP mu je kao svom kandidatu na predsjedničkim izborima dao 1,28 milijuna kuna, dok je 1,44 milijuna dobio od donacija. U završnoj računici izvješća navodi se da je Milanović u manjku od milijun kuna. Međutim, on prema odluci Vlade, ima pravo primiti 1,2 milijuna kuna naknade troškova izborne promidžbe.
Kandidatkinja HDZ-a Grabar-Kitarović u kampanji je potrošila 9,57 milijuna kuna i tako skoro dosegnula maksimalni iznos koji se može potrošiti na izbornu promidžbu. Najveći dio novca za kampanju dao joj je HDZ, gotovo 7 milijuna kuna, a oko 2,6 milijuna dobila je od donacija.
HDZ-ova kandidatkinja na ovim je izborima potrošila više nego na prošlima. Predizborna kampanje za predsjedničke izbore 2015. stajala ju je 8,13 milijuna kuna.
Dok je Grabar-Kitarović najviše uložila u televizijsko oglašavanje (1,3 milijuna), Zoran Milanović najviše je potrošio na društvene mreže - 900 tisuća kuna.
Prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma, ukupan iznos koji kandidat na predsjedničkim izborima može potrošiti je 8 milijuna kuna, odnosno 9,6 milijuna ako uđe u drugi krug izbora.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!