Most između dva tunela kod Stona
Foto: Dnevnik / HRT
Iako uz višemjesečno kašnjenje, gradilište Stonskog mosta, pristupne ceste Pelješkom mostu, spremno je za prihvat segmenata potrebnih za izgradnju tog mosta koji će spajati dva tunela. Posebno je složena operacija transporta megadizalice iz splitskog škvera.
U podnevnom Dnevniku HTV-a uživo se s gradilišta Stonskog mosta javio novinar HRT-a Vicko Dragojević.
- Ogromna dizalica iz splitskog brodogradilišta je stigla na gradilište mosta. Ona će biti ključna za prohvat i postavljanje segmenata mosta Ston. On povezuje dva tunela i time čini stonsku obilaznicu, posljednju 4. fazu projekta Pelješkog mosta. Dok će se sami most Pelješac i ceste preko Pelješca pustiti u promet do početka ljeta, ovaj most Ston zajedno s dva tunela treba bi biti gotov do kraja godine i to je onda to. To označava završetak cijelog projekta izgradnje Pelješkog mosta. Da bi se dopremila takva velika dizalica bilo je potrebno angažirati posebno plovilo tzv. baržu. Za baržu danas posao nije završen. Nakon što je dopremila veliku dizalicu ona će se vratiti u splitsko brodogradilištu te će sudjelovati u dopremanju ostalih velikih čeličnih segmenata mosta Ston, izvijestio je Dragojević.
- Tom prvom isporukom doći će i najduži element od 93 metra težak 330 tona. Očekuju nas tri isporuke, montaža bi trebala biti gotova do kraja ožujka i onda slijedi betoniranje kolničke ploče, što je ujedno i najdulji dio radova, rekao je Davor Perić, inženjer u Hrvatskim cestama.
- Nalazimo se na lokaciji mosta Ston, to je tehnički najzahtjevniji dio trase. Imamo situaciju da se i s jedne i druge strane nalaze tuneli dužine 1.200 metara i odmah se iz tunela izlazi na most kojem trasa nadilazi malostonski zaljev, objasnio je Ivo Mušur, inženjer u Avaxu.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!