Objavljeno: 2. prosinca 2019., prije više od godinu dana
Autor: Josip Gavranović/HRT
PODIJELI
-
Foto: - / -
Donja postaja sa staklenim pročeljem te četiri nadzemne i dvije podzemne etaže trebale bi biti pod krovom do kraja godine.
Zahvaljujući povoljnim vremenskim uvjetima, izgradnja sljemenske žičare teče prema planu. U malo više od šest mjeseci obavljen je veći dio građevinskih radova i već se vide obrisi jedne od najvećih žičara u Europi.
Donja postaja sa staklenim pročeljem te četiri nadzemne i dvije podzemne etaže trebale bi biti pod krovom do kraja godine.
Još toliko tona i čelika već sada osigurava sljemenskoj žičari dimenzije jedne od najvećih takvih u Europi. Na 12 tisuća četvornih metara, uz putnički terminal i 211 parkirališnih mjesta pod zemljom, tu će biti ugostiteljski objekti, trgovine, uredi, prostor za sportske aktivnosti.
Zbog naknadnih izmjena projekta - cijena je porasla na 560 milijuna kuna s PDV-om, što je dvostruko više od troškova izgradnje rotora. Buduća žičara, koja se ne gradi iz europskih fondova, bit će kilometar duža od stare koja je bila u funkciji od 1963. do 2007., i uglavnom će pratiti njezinu trasu.
Radnici austrijske tvrtke Doplmajer već bi početkom iduće godine trebali početi postavljati posebnu opremu, a nakon njihova dolaska neće trebati dugo čekati do probnih vožnji novih gondola.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.