Za deset dana iz Kine bi trebalo stići 160 specijaliziranih radnika, među njima su i varioci - ključi za iduću fazu radova.
Pelješki most sve više poprima obrise konačnog izgleda. Stupovi, odnosno piloni izronili su iz mora, a neki su već dosegnuli razinu za postavljanje rasponske čelične konstrukcije. Međutim, izgledno je da radovi neće završiti na vrijeme. I za to je "zaslužna" pandemija. Za deset dana iz Kine bi trebalo stići 160 specijaliziranih radnika, među njima su i varioci - ključni za iduću fazu radova.
Na gradilištu Pelješkog mosta ovih je dana oko 650 radnika. No zbog pandemije u Kini je nekoliko mjeseci bila prekinuta proizvodnja dijelova konstrukcije pa bi se rok za izgradnju mosta mogao produljiti.
- Ona je sada nastavljena, intenzivirana je. Radi se u dvije tvornice, tako da oni nastoje što je moguće više smanjiti taj zaostatak koji imaju. Naime, bilo je predviđeno da jedna pošiljka tih elemenata bude tu krajem srpnja, međutim ona će sad biti tek u rujnu, kaže Jeroslav Šegedin, predstavnik Hrvatskih cesta.
Kašnjenje radova stanovnike ne zabrinjava. Prije malo više od pola godine počela je i izgradnja pristupnih cesta koje bi trebale biti gotove do sredine 2022.
- Dinamika gradnje cesta uglavnom je zadovoljavajuća. I mislim da smo na ovoj dionici koju izvodi Strabag definitivno u roku, na dionici koju izvodi grčki Avax malo kasnimo, ali nadamo se da će sve stići, dodao je Šegedin.
Najzahtjevnija dionica izgradnja je pristupnih cesta i stonske obilaznice. Riječ je o mostu Ston koji će počinjati i završavati tunelom, a na kojemu će raditi radnici tvrtke Brodosplit.
Za nekoliko dana počet će miniranje na području na kojem će se graditi tunel Polakovica, jedan od ukupno njih četiri na pristupnim cestama s pelješke strane.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!