Psihologija kupovanja i brojke Tonija Miluna

15.02.2023.

18:46

Autor: Kod nas doma/HRT/A.S.

Reklamni trikovi

Reklamni trikovi

Foto: Kod nas doma, Ilustracija / HRT, Shutterstock

Kako doskočiti reklamnim trikovima danas se pita Toni Milun i njegov gost Nikola Erceg.

Otišli ste u trgovinu samo po dvije, tri sitnice, a izašli iz trgovine s četiri vrećice. Zašto nam se to događa i kako to spriječiti, objasnio je o tome više Nikola Erceg.

- Ono što istraživanja pokazuju je da su reklame i marketinški trikovi itekako djeluju, a da mi toga nismo ni svjesni na način na koji to djeluje. U psihologiji postoji fenomen puke izloženosti, što znači da su nam stvari i ljudi privlačniji samo zato što smo više puta bili izloženi njima, objasnio je. 

Koliko se u stvari uštedi kada u trgovini naletimo na ponudu 2+1 gratis, pogledajte u nastavku: 


Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!