Objavljeno: 17. siječnja 2019., prije više od godinu dana
Autor: Josip Gavranović/I.H./HRT
PODIJELI
-
Foto: - / -
Kada bude završen, moderni rotor bit će jedno od sigurnijih mjesta, kažu izvođači, a gužve koje pamtimo postat će prošlost, kao i buka koju će umanjiti novoizgrađeni bukobrani.
Najveće zagrebačko gradilište - ono na remetinečkom rotoru, otvoreno je već mjesec dana. Radovi su u punom jeku, trebali bi biti dovršeni do veljače 2020., a gužvi gotovo da i nema. Zagrepčani koji žive na Laništu komentiraju kako je promet protočniji nego kada je rotor bio u funkciji, no oni u Savskom gaju ne misle tako.
Izrazito povoljno vrijeme ide na ruku izvođačima. U mjesec dana srušeni su istočni i zapadni nadvožnjaci i sve je spremno za iskopavanje budućih tunela. Sve u roku.
Najteže je stanarima Savskoga gaja. Zbog radova i blokiranih ulica trenutačno su najizoliranije naselje u Zagrebu. Ništa bolje nije ni u Trokutu preko kojeg se odvija sav promet. No građani su podijeljenog mišljenja...
S druge strane prometovanje obilaznim smjerovima, složit će se svi koji voze, bolje je od očekivanog. Manji zastoji, manje vozila pa statistika pokazuje i manje prometnih nesreća.
Kada bude završen, moderni rotor bit će jedno od sigurnijih mjesta, kažu izvođači, a gužve koje pamtimo postat će prošlost, kao i buka koju će umanjiti novoizgrađeni bukobrani.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.