I na kopnu imaju jako dobre turističke rezultate. Karlovac se po broju noćenja gotovo izjednačio s 2019-om godinom. U prva 4 mjeseca ove godine ostvareno je gotovo 16 tisuća noćenja. Karlovačka turistička zajednica već treću godinu provodi projekt integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji kako bi jače brendirala grad Karlovac.
- Taj posao dao mi je krila. Izuzetno mi se svidjelo to povezivanje s ljudima, upoznavanje novih ljudi, stranaca pogotovo, govori Marina Jež, vlasnica apartmana.
Vrlo joj je važna ocjena gostiju, zato se trudi stalno poboljšavati kvalitetu smještaja.
- Nastojimo adaptirati se, urediti, da je njima bolje, dočekati ih s nekom dobrodošlicom, sitnicom,. Gosti to jako rado ocijene i nagrade, naglašava.
Podizanje kvalitete, suradnja s drugim djelatnicima u turizmu, ali i s građanima Karlovca - ono je što promiče projekt IQM.
- Imamo kao preporuku da se minimum 10 dionika u destinaciji treba svojim gostima preporučiti i prije dolaska u Karlovac, naravno i tijekom boravka u Karlovac, da zapravo znamo tko što radi, gdje naš gost može boraviti, jer nam je jedan od ciljeva i produženje boravka gosta, naglašava Đurđica Šimčić, suautorica projekta IQM.
Svi koji rade na tom cilju - dobitnici su certifikata, a to su i turističke agencije, vodiči, kulturne ustanove, hotelijeri.
- Jako je bitno da svi komuniciramo Karlovac. Karlovac je destinacija. Svi smo jednako važni u tom lancu turističke vrijednosti. Gost mora znati kad dođe u apartman ili restoran, po bilo čemu , da li po lokalnoj namirnici, da li po fotografiji da se nalazi baš u Karlovcu, rekla je Marina Burić, suautorica projekta IQM.
U projektu IQM, koji je inače hrvatski proizvod, Karlovac sudjeluje već treću godinu. Online ocjena, koju ima kao destinacija, vrlo je visoka, 92 od mogućih 100 bodova.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!