16:08 / 02.02.2019.

Autor: Ružica Divac Borovečki/HRT

Koja prava imate kao gost hotela?

Foto: ilustracija, Igor Soban/PIXSELL

Foto: ilustracija, Igor Soban/PIXSELL

Foto: - / PIXSELL

"Gost uvijek ima pravo" - turistički je to slogan koji, čini se, služi samo kao dobar marketinški trik u privlačenju turista.
"Gost uvijek ima pravo" - turistički je to slogan koji, čini se, služi samo kao dobar marketinški trik u privlačenju turista. Naša je sugovornica zbog zdravstvenih razloga danima upozoravala recepcionara hotela da je u sobi prevruće i da to može utjecati na njezino zdravlje. Majstori su dolazili, ali problem nije riješen. Smatraju da svaki gost sam treba namjestiti termostat. Na teren je izašla inspekcija.

Gospođa Jadranka Jeličić iz Pule krajem prosinca boravila je u Hotelu Well u Termama Tuhelj. Tamo je bila na rehabilitaciji. Problem je nastao jer je temperatura u sobi bila previsoka i nije se mogla smanjiti, a naša sugovornica ima problema s tlakom pa je spavala uz otvorenu terasu sobe.

Četvrtog dana boravka pridružila joj se kćer i šokirala se "saunom" u sobi. Opet je na recepciji tražila da se riješi problem s pretjeranim grijanjem u sobi.

U Hotelu Well kažu, sustav grijanja nije bio pokvaren, drugi gosti nisu se žalili.

U slučaju nezadovoljstva pruženom uslugom u ugostiteljskom objektu, gost je dužan platiti uslugu, kažu na naš upit u Ministarstvu turizma - osim ako se nezadovoljan gost i ugostitelj drugačije ne dogovore. Svoje neugodno iskustvo gošće su prijavile i  turističkoj inspekciji. Nadzor je obavila inspektorica Područne jedinice Varaždin, ali ga je odbila dati Potrošačkom kodu zbog Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka. No, zato ga je s javnošću podijelila gošća hotela. 

"Utvrđeno je kako od 29. prosinca 2018. do 3. siječnja 2019. regulator grijanja nije bio u ispravnom stanju. Osim neispunjavanja minimalnih uvjeta ugostiteljskog objekta propisanih za određenu vrstu u objektu, utvrđen je i prekršaj neprofesionalnog ponašanja osoblja hotela prema gostu. Zbog utvrđenih prekršaja protiv navedenog trgovačkog društva i odgovorne osobe poduzete su Zakonom propisane prekršajne mjere", navodi turistička inspekcija.

Iako su gošće hotela to već znale sada je i nadozorom  potvrđeno da je Zakazao pametni sustav regulacije temperature u sobi. Kvarovi i pogreške su moguće, slaže se i naša sugovornica ali zato ne bi smjela zakazati komunikacija s gostima, naročito kad danima upozoravaju na problem.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!