Projekt su provodili nastavnici matematike iz Hrvatske, Slovenije, Danske i Nizozemske.
Kad se matematika predaje na istraživački način, učenici spoznaju koliko ona može biti zanimljiva, važna i korisna u svakodnevnom životu - zaključak je trogodišnjeg projekta Erasmus o istraživačkoj nastavi matematike.
Provodili su ga nastavnici matematike iz Hrvatske, Slovenije, Danske i Nizozemske, a na završnoj konferenciji na PMF-u predstavit će rezultate radionica i edukacija te podijeliti iskustva iz razreda.
- Za profesora to znači da se mnogo više i drugačije treba pripremati kod kuće, mnogo toga treba predvidjeti što se može dogoditi u razredu, a ne da sami vodimo nastavu, malo je više izazovno, rekla je Eva Špalj, profesorica matematike u XV. gimnaziji.
- Taj drugačiji pristup, gdje se matematika gleda kao istraživačka, kao relevantna, kao nešto što povezuje različite predmete i ima smisla poslije i u različitim profesijama i u osobnom životu, to je nešto što i mi promoviramo, rekla je ministrica obrazovanja Blaženka Divjak.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!