Idućih mjesec dana, Grad Varaždin radit će na određivanju parkirališta i garaža na kojima se obavlja naplata. Grad već ima rješenje kako i gdje staviti nova parkirališna mjesta, ali poziva i građane da daju svoje prijedloge.
17.08.2024.
07:01
Autor: Goran Damjanić/A.D./Regionalni dnevnik/HRT
Idućih mjesec dana, Grad Varaždin radit će na određivanju parkirališta i garaža na kojima se obavlja naplata. Grad već ima rješenje kako i gdje staviti nova parkirališna mjesta, ali poziva i građane da daju svoje prijedloge.
Prekrasna Šenoina ulica lani je doživjela najveću promjenu u novijoj varaždinskoj povijesti. Polovica je pretvorena u pješačku zonu, a dio u biciklističke staze.
Tu počinju problemi za Grad jer koncesionar je ovim potezom izgubio mjesta pod naplatom u 1. zoni.
- Na 30 godina su nam ruke i noge vezane da ne možemo razvijat grad kroz oslobođenje parkiranja. Mi sve moramo doslovno pitati koncesionara i s njim ispregovarati, a to su mukotrpni pravni poslovi gdje imamo velikih problema, kaže Miroslav Marković, zamjenik gradonačelnika Varaždina.
Još prije manje od godinu dana u Šenoinoj ulici u samom centru Varaždina bilo je moguće parkirati vozila. Koliko god to Varaždinci pozdravili, pogotovo biciklisti i pješaci, grad je na mukama jer valja naći zamjenu za 17 parkirnih mjesta. Koncesionar ima pravo na svojih 996, prema tome u tijeku je preslagivanje kockica.
A kockice bi se trebale preslagivati i u Trenkovoj i Spinčićevoj ulici gdje će se, predlaže Grad, ubuduće plaćati parkiranje.
Muku s pronalaskom parkirališnih mjesta imaju građani u gotovo svim dijelovima grada. Zbog toga se već dulje vrijeme razmišlja o povlaštenim kartama za stanare.
- Mislim da bi to bilo u redu da se to uvede, to bi bilo održivo, rekao je stanar Trakošćanske ulice Zdravko.
- Protiv sam povlaštenih karti, jedino sam za onda ako ja parking platim, a da me parkirno mjesto čeka. A ne da se moram svađat s čovjekom koji se bude parkirao na moje mjesto, govori stanarka Trakošćanske ulice Marija.
Koliko god pregovori bili teški, Grad će morati pronaći rješenje želi li i dalje biti europski grad stabala i bicikala.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora