17:42 / 15.01.2021.

Autor: Ivana Brailo Drnas/Dnevnik/IMS/HRT/V.G.

Pelješki most i pristupne ceste trebali bi biti gotovi do ljeta 2022.

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Foto: - / PIXSELL

Unatoč početnom kašnjenju, napreduje gradnja pristupnih cesta prema Pelješkom mostu. Prema najavama resornog ministra, most bi zajedno s pristupnim cestama trebao biti otvoren do početka turističke sezone 2022.
Iako se isprva govorilo o višemjesečnom kašnjenju u izgradnji pristupnih cesta u odnosu na Pelješki most, sadašnji tijek radova daje naslutiti da neće biti duljih čekanja. S predstavnicima izvođača i nadzora sastao se ministar Butković.

➡️ Radovi na Pelješkom mostu teku punom parom
➡️ Betoniranje tunela Debeli brijeg, nakon Nove godine


- Zadovoljan sam s tim sastankom jer smo vidjeli da većih problema nema, da većih kašnjenja nema i da sve ide onako kako treba ići i da ćemo sljedeće 2022. godine, do sezone imati gotov, prije toga nešto most, a naravno i pristupne ceste, rekao je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.

Tunel Debeli brijeg probijen je 70-ak dana prije roka. Dugačak je gotovo dva i pol kilometra, što ga čini najduljim tunelom u ovom projektu te petim najduljim u cijeloj Hrvatskoj.

Pelješki most dugačak 2,4 kilometra, samo je manji dio cjelokupnog projekta prometnog povezivanja hrvatskog juga, koji obuhvaća 32,5 kilometra prometnica s veoma zahtjevnim objektima na stjenovitom terenu, osobito na području Stona.

- Imamo dva tunela, dakle tunel Supava, tunel Polakovica, oko 1300 metara su oba i između njih je most Ston koji je 500 metara duljine, to su sve vrlo složeni građevinski objekti, rekao je Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta.

- Vrijednost projekta više je od 4 milijarde kuna. 3,2 milijarde kuna su financirane sredstvima Europske unije, to zaista govori i o važnosti što smo država članica Europske unije i načinu na koji koristimo i realiziramo dostupna sredstva, kaže Nataša Tramišak, ministrica regionalnog razvoja i fondova EU.

U tijeku je priprema projektne i studijske dokumentacije za dionicu autoceste od Metkovića do Dubrovnika te za brzu cestu Brijesta-Perna i onu do Zračne luke Dubrovnik. Time bi jug Hrvatske napokon postao teritorijalno i prometno povezan s ostatkom države.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!