Na južnoj strani budućeg mosta Ston, inače najzahtjevnijeg dijela stonske obilaznice koja će povezivati Pelješki most s krajnjim jugom zemlje traju pripreme za podizanje drugog, od ukupno 6 segmenata čelične konstrukcije. Ovaj segment dug je 60 metara i težak 360 tona.
Tehnički iznimno složene radove omogućili su, uz ljude i mehanizaciju, i dobri vremenski uvjeti bez vjetra. Ako sve bude po planu, cijela bi čelična konstrukcija trebala biti postavljena do kraja ožujka.
- Mi ćemo pristupitI izvedbi preostalih radova, to je izrada betonske ploče i postavljanje ostale opreme. Ukoliko sve bude po planu sa montažom preostali dio radova bi trebao trajati još nekih 7-8 mjeseci. To znači da smo u studenome pred završetkom projekta, kazao je Ivo Mušura, inženjer gradilišta, AVAX.
- Ovo je sada sve rascjepkano, ali kad bude sve u jedna cjelina ovo će bit divota. Atrakcija i za sve nas ovdje, kaže Ivo Franušić iz Luke stonske iz koje puca pogled na novi most. Jozo Barović dodaje kako to područje puno dobija - slobodan protok i roba bez zastoja i čekanja na graničnim prijelazima.