Riječka gradonačelnica Iva Rinčić održala je sastanak s odgovornim osobama Hrvatske pošte, temeljem pritužbi građana na kašnjenje u dostavi pošte, a posebno računa, kako bi se pokušalo pronaći rješenje ovog problema.
06.08.2025.
14:24
Autor: E.D./HRT/Hina
Riječka gradonačelnica Iva Rinčić održala je sastanak s odgovornim osobama Hrvatske pošte, temeljem pritužbi građana na kašnjenje u dostavi pošte, a posebno računa, kako bi se pokušalo pronaći rješenje ovog problema.
Tijekom sastanka Rinčić je istaknula kako su svjesni nezadovoljstva građana zbog kašnjenja pošte, te da su u kontaktu s Hrvatskom poštom kako bi ubrzali rješavanje ovog problema, izvijestio je Grad Rijeka u srijedu.
- Grad Rijeka spreman je pružiti podršku i pronaći rješenja, uključujući osiguravanje prostora za logistički centar, sve s ciljem kvalitetnije i brže dostave pošiljki našim sugrađanima, navela je Rinčić.
Voditeljica Lokacije Rijeka 1 Hrvatske pošte Sanja Barbir Jurišić je istaknula kako je Hrvatska pošta svjesna problema s kojima se građani suočavaju. Razlozi trenutnog stanja, vezani uz kašnjenje dostava, značajno je povećanje broja pošiljki, sezonski pritisak na dostavu, kao i manjak raspoložive radne snage, naročito izražen tijekom ljetnih mjeseci, rekla je.
- Hrvatska pošta već provodi niz operativnih mjera kako bi stabilizirala stanje dostave, uključujući preraspodjelu dostavljača, pojačan rad subotom, uključivanje privremene radne snage, kao i strožu kontrolu unutarnjih procesa, dodaje je Barbir Jurišić.
Jedno od dugoročnih rješenja očekuje se kroz uvođenje obvezne elektroničke razmjene računa, koja za poslovne subjekte stupa na snagu 1. siječnja 2026., a za građane od 1. siječnja 2027. Time će se postupno smanjiti broj fizičkih pošiljki i povećati brzina dostave digitalnih sadržaja, istaknuto je tijekom sastanka
Grad Rijeka će, u cilju poboljšanja infrastrukture, razmotriti mogućnosti osiguravanja dodatnih lokacija ili poslovnih prostora pogodnih za poštansku logistiku, a obje strane nastavljaju aktivnu suradnju na traženju održivih rješenja kako bi građani dobili pravovremenu i pouzdaniju poštansku uslugu, izvijestio je Grad Rijeka.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
prije
21 min
prije
22 min
prije
39 min
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora