Objavljeno: 18. prosinca 2018., prije više od godinu dana
Autor: V.K./HRT
PODIJELI
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Foto: - / PIXSELL
Počela je obnova zagrebačkog rotora, zasigurno jedne od najfrekventnijih prometnica u državi preko koje na dan prođe 100 tisuća vozila. Prvi dan zatvaranja prošao je bez velikih gužvi.
Počela je obnova zagrebačkog rotora, zasigurno jedne od najfrekventnijih prometnica u državi preko koje na dan prođe 100 tisuća vozila. Prvi dan zatvaranja prošao je bez velikih gužvi, osim u nekim naseljima u Novom Zagrebu.
O tehničkom rješenju zagrebačkog rotora i je li bezbolnije bilo za rasterećenje prometa u metropoli graditi most preko Save, razgovaralo se u emisiji "Studio 4“ s gostima Goranom Radićem, voditeljom projekta rekonstrukcije ZG rotora i Zdenkom Lanovićem ovlaštenim inženjerom cestovnog prometa.
Lanić je rekao kako zagrebački rotor ima dosta komponenti koje vozači nisu ni primjećivali, a koje su se također morale riješiti prije početka radova na rotoru. "Jedna od komponenata koju smo trebali riješiti je pješački promet i javni prijevoz sa svojih 19 linija“, istaknuo je Lanić.
"Cjelovito rješenje ulaska u ovaj dio Zagreba je izgradnja barem jednog mosta i rekonstrukcija rotora. Dobili smo novac za rotor od EU i zato smo počeli s radovima“, naglašava Radić i ističe,"da smo gradili most ne bi trebale ove privremene ceste s kojima smo imali problema radi zemljišta, postojećih instalacija, a morale su biti napravljene dobro da bi mogle izdržati promet."
"Prometna policija je od prvog dana počela pratiti situaciju oko prometa u ovom dijelu grada, a izuzetno korisne informacije ćemo dobiti i od ZET-a. Od sutra će prometni redari video nadzorom pratiti cijelu prometnu situaciju, tako da ćemo imati potpuni uvid u eventualne probleme“, govori Lanić i dodaje kako će se situacija u prometu stabilizirati tek u prvim tjednima veljače.
"Planira se izgradnja dva tunela ispod rotora sa po dvije trake. Taj denivelirani promet će ići nesmetano. S time su usklađena sva semaforska raskrižja i sigurno će biti veća protočnost“, naglašava Radić.
"Prošli tjedan je na gradilištu bilo 300 radnika i nastavit će se raditi istim intenzitetom“, zaključuje Radić.
"Apeliramo na ljude da se drže ograničenja brzine zato što će uskoro na ovom mjestu biti puno pješaka, radnika i građevinskih vozila", naglašavaju gosti.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.