Objavljeno: 12. prosinca 2018., prije više od godinu dana
Autor: Ž.V./E.L.S./HRT
PODIJELI
Foto:ilustracija, Damir Spehar/PIXSELL
Foto: - / PIXSELL
Projekt se temelji na izmještanju autobusnog kolodvora iz trajektne luke prema industrijskoj zoni i uspostavi gradske željeznice koja će, kada projekt bude gotov, spajati zračnu i trajektnu luku.
U Splitu je predstavljen projekt prometnog rasterećenja gradske jezgre. On se temelji na izmještanju autobusnog kolodvora iz trajektne luke prema industrijskoj zoni i uspostavi gradske željeznice koja će, kada projekt bude gotov, spajati zračnu i trajektnu luku.
Željeznička postaja Split Predgrađe na Kopilici trebala bi potpuno promijeniti izgled. Sada neugledne i zapuštene zgrade rekonstruirat će se, neiskorišteni prostor pretvorit će se u autobusni kolodvor i prakirališta. Krajnji cilj - prometno rasterećenje gradske jezgre.
U praksi to znači da će međugradski i turistički autobusni biti preusmjereni u Kopilicu odakle će prema luci i iz luke voziti samo gradska željeznica. HŽ je gradu Splitu ustupio prostor i zgrade, o čemu su potpisani i odgovarajući ugovori, a ulagat će i u nove postaje.
Premještanje autobusnog kolodvora i uspostava splitskog metroa, za što je u proračunu osigurano prvih 4 milijuna kuna, kaže gradonačelnik Andro Krstulović Opara, dio je velikog projekta rekonfiguracije prometa splitske aglomeracije koji uključuje i tunel kroz Kozjak.
A Hrvatske ceste za iduću godinu najavljuju početak radova na Omiškoj obilaznici, trasi Mravince-Stobreč, ali i radove na istočnom ulazu u Split.
HRT koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi Vam pružio bolje korisničko iskustvo o čemu više možete pročitati OVDJE. Ako ne želite dopustiti da HRT na vaše računalo upisuje kolačiće, možete to spriječiti postavkama Vašega internetskog preglednika.