16:40 / 21.09.2018.

Autor: I.M./Hina

U Rovinju počeo 11. Weekend Media Festival

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Foto: - / PIXSELL

Do nedjelje, 23. rujna, u šest dvorana više od pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica održat će više od 150 utjecajnih govornika iz cijeloga svijeta.
Panel-raspravom "Will Netflix Eat The Free TV World?" u staroj tvornici duhana u Rovinju počeo je konferencijski dio 11. Weekend Media Festivala, trodnevnog izdanja najvećega festivala komunikacijske industrije u regiji, koji je ove godine okupio više od pet tisuća sudionika, uključujući više od 550 novinara i 350 studenata.

Do nedjelje, 23. rujna, u šest dvorana više od pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica održat će više od 150 utjecajnih govornika iz cijeloga svijeta. Već na prvome panelu okupili su se brojni sudionici koji raspravljaju o tome kako izgleda televizija budućnosti te što ona znači za potrošače.

Među brojnim panelima ističe se onaj subotnji o temi "West Wing - kako savjetovati predsjednika" na kojemu će vodeći savjetnici premijera i predsjednika iz regije otkriti s kojim su se sve izazovima susreli u svom poslu.

Dio programa 11. Weekenda bit će posvećen partnerima festivala, Njemačkoj i Francuskoj. Gosti iz vodećih europskih gospodarskih velesila predstavit će svoje najbolje marketinške, medijske i poslovne prakse pa će tako, kako najavljuju organizatori, Christine Amtmann i Elsa Comby, predstaviti televizijski kanal "ARTE", jedan od pionira digitalnih medija koji je na području kulture i informacija zakoračio izvan nacionalnih granica.

Strukovne udruge za tržišno komuniciranje iz regije potpisale su pismo namjere kojemu je cilj zajedničko djelovanje na podizanju razine profesionalnih standarda struke i kvalitete tržišnih uvjeta u kojima posluju njihove članice, a koje je temeljeno na dobroj praksi i u skladu s najvišim međunarodnim standardima.

Udruge, agencije, oglašivači i drugi profesionalci koji djeluju na tržištima regije susreću se sa sličnim izazovima, kako na nacionalnim tako i na međunarodnim projektima, pa je upravo, kako se čulo, "ključna regionalna suradnja koja će pridonijeti bržem i strukturiranijem razvoju tržišta".

Potpisnici pisma namjere su strukovne udruge za tržišno komuniciranje iz Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije, a to su redom: HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), IAA Srbija (Međunarodno udruženje propagandista), MAAM (Makedonska udruga marketinških agencija), SOZ (Slovenski oglašivački zbor) i UEPS (Udruženje za tržišne komunikacije Srbije).

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!