Na snimci koju nam je ustupio čitatelj vidi se kako vlak prolazi dok je rampa dignuta.
Društvenim mrežama proširila se snimka s pružnog prijelaza u Sesvetskom Kraljevcu. Na snimci koju nam je ustupio čitatelj vidi se kako vlak prolazi dok je rampa podignuta. S obzirom na potencijalnu opasnost u koju su dovedeni putnici vlaka, ali i automobila koji su se u tom trenutku zatekli u blizini prijelaza, Hrvatske željeznice smo pitali kako je moguće da se ovakvo nešto dogodi.
Situacija sa snimke dogodila se, kažu, 3. listopada "kada je zbog kvara na telekomunikacijskim vezama od 17.25 do 23.51 sati u prekidu bila komunikacija sa stajalištem Sesvetski Kraljevec". U tome razdoblju vlakovi su, kažu u HŽ-u za HRT, bili obavještavani pisanim nalogom o neosiguranosti željezničko-cestovnog prijelaza u stajalištu Sesvetski Kraljevec.
Željezničko-cestovnim prijelazima Krčeni put (Strojarska cesta) i Končar (Ulica Ive Politea) u Sesvetskom Kraljevcu upravlja se ručno iz stajališta Sesvetski Kraljevec, objašnjavaju također, dodajući da se u skladu s propisima spomenuti prijelazi zatvaraju kada prometnik iz kolodvora Dugo Selo ili Sesvete javi da će vlak krenuti prema prijelazu.
"U takvim situacijama kada je željezničko-cestovni prijelaz isključen iz funkcije regulacije prometa, prema odredbama Pravilnika o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (NN 107/2016), strojovođa pružnog vozila prije nailaska na željezničko-cestovni prijelaz osiguran uređajem mora zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko ŽCP-a, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom", odgovorili su.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!