16:39 / 06.04.2021.

Autor: Ana Štrelov/Regionalni dnevnk/IMS/HRT/S.M.

Voda skupa, Vodovod obećao stornirati račune

Skupa voda u Šibeniku

Skupa voda u Šibeniku

Foto: HRT / HTV

Dio stanovnika u Varoši, središnjoj šibenskoj četvrti, već mjesecima dobiva visoke račune za vodu. Koji je tomu razlog i ima li rješenja istražila je HTV-ova novinarka Ana Štrelov.


Posljednjih šest mjeseci Oriana Kunčić dobiva visoke račune za vodu. Potrošnja za četiri osobe s uobičajenih 10-ak kubika 'skočila' je na gotovo 50. Nakon reklamacije, stanje je provjerila i s vodoinstalaterima. Kaže da ništa ne curi, da taj problem treba riješiti Vodovod te da su joj računi stizali na 500, 600 kuna. Gospođa Kunčić je iz Vodovoda dobila opomenu pred ovrhu za neplaćeni račun.

- Nenormalno mi je. Kao građanin nemaš ti sad opcije - ili plati ili ćeš biti ovršen i to je to, kazala je. 

Ona nije jedina s takvom situacijom. Gospođa Bosiljka Jaramaz živi sama i prosječno mjesečno potroši 2 do 3 kubika vode, a posljednji račun stigao je četverostruko veći. Da nije njezina sina, kaže da bi bez pitanja platila ono što nije potrošila.

- Ja ne bih ništa reagirao i ne bi plaćao. Onaj tko misli da mu je moja mater dužna, neka dođe. Neka ponese papir i olovku da napiše prigovor, prigovor na svoju grešku, a ne na njezinu, kazao je Duško Jaramaz

Pogreška je nastala ili prilikom izvođenja radova ili prespajanja cijevi, što nije rijetkost, govore iz Vodovoda. Nakon reklamacije utvrdit će stanje i stornirati račune, a i one plaćene.

- Imamo evidenciju, potrošnju zadnjih 30 godina i nije sporno svesti na prosjek i uvažiti sve te reklamacije građana, kazao je Frane Malenica, direktor šibenskog Vodovoda i odvodnje.

Da nisu uložili svoje vrijeme i napore, do rješenja teško da bi došlo. Pa se i dalje pitaju vodi li netko računa o građanima od kojih zapravo žive.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!