Dio rotora već je srušen, a vozači automobila su se polako priviknuli. Kamioni i autobusi osim ZET-ovih više ne prolaze tim područjem.
Vozači koji svakodnevno ulaze u Zagreb na području remetinečkog rotora polako se navikavaju na novu regulaciju prometa. Naša ekipa provjerila je kako su se na te uvjete priviknuli pješaci i biciklisti, koji se ne daju s ceste - unatoč ledenoj kiši i temperaturi oko nule.
Dio rotora već je srušen, a vozači automobila su se polako priviknuli. Kamioni i autobusi osim ZET-ovih više ne prolaze tim područjem.
- Nije se uopće razmišljalo o biciklistima i pješacima. Čak nam je i autor tog privremenog prometnog elaborata rekao da biciklisti i pješaci nisu bili prioritet. Oni dakako se puno lakše sada kreću od vozača automobila jer oni moraju tražiti obilazne pravce, a biciklisti i pješaci imaju neke prijelaze - ističe Tena Šarić iz Sindikata biciklista.
Kojim god putem prolazili, svi biciklisti završe na starom Savskom mostu.
Na cestama, čak ni u špicama, nema prevelikih gužvi, kažu pješaci.
No sudeći po anketi, čini se kako se pesimistična očekivanja uoči zatvaranja rotora srećom nisu ispunila.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!