U nesreći u tunelu Sv. Rok ozlijeđene četiri osobe; vatrogasci rezali vozilo da izvuku putnike

21.08.2022.

Zadnja izmjena 15:04

Autor: T.V./M.Š./HRT/Hina

Nesreća u tunelu Sveti Rok

Nesreća u tunelu Sveti Rok

Foto: HAC / HRT

Nakon završetka očevida prometne nesreće u tunelu Sveti Rok, u oba smjera vozi se u dva traka, a prema Zagrebu u koloni u pokretu uz povremene zastoje. Na naplatama Lučko i Demerje zasad nema dužih čekanja. 

Rano jutros zbog nesreće u tunelu Sveti Rok promet je bio prekinut u oba smjera. Prema prvim informacijama, ozlijeđene su 4 osobe, a  nesreća se dogodila jer je vozač izgubio nadzor nad automobilom. Nakon očevida prema Zagrebu se vozilo u koloni s povremenim zastojima dugoj oko 10 kilometara. 

- Prema prvim informacijama kojima raspolažemo, radi se o sudaru jednog vozila. Vozač je izgubio nadzor nad svojim automobilom i sa strane je udario u oplatu tunela, odnosno konkretno u samo ugibalište. Prve informacije s terena bile su zabrinjavajuće jer je vozilo bilo poprilično uništeno. Odmah smo zatvorili tunel Sveti Rok u oba smjera, rekao je Davor Bićanić, šef Središnjeg centra za nadzor i upravljanje prometom, gostujući u Studiju 4.

- Hitna medicinska pomoć stigla je za 20-ak minuta i odvezla unesrećene. Radi se o 4 ozlijeđene osobe i, prema prvim informacijama, radi se o lakšoj nesreći, rekao je Bićanić.

Kaže da je intervencija izvlačenja ljudi iz vozila bila komplicirana.

- To je bila dosta složena vatrogasna intervencija jer je vozilo bilo jako uništeno pa je bilo potrebno i rezati određene dijelove vozila, ističe Bićanić.

Prometni stručnjak Željko Marušić u tekstu u kojem je pisao o ovoj nesreći, kaže da bi u budućnosti, kako bi se spriječile ovakve nesreće, trebalo među ostalim napraviti sljedeće. 

1. Tunele na hrvatskim autocestama treba opremiti radarskim kamerama čije su izmjere dokaz na sudu, u svrhu kažnjavanja prekoračenja brzine, premalog razmaka, korištenja mobilnog uređaja, nepropisnog pretjecanja…

2. Na hrvatskim autocestama, od 0 do 6 sati, treba zabraniti vožnju uz potporu tempomata.

3. Na nove automobilom s pet zvjezdica za sigurnost po Euro-NCAP-u te sustavima za potporu zadržavanja trake (Lane Keeping Support) i autonomnim kočenjem treba ukinuti trošarinu (PPMV).

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!