HTZ: Suradnja s BBC-jem na promociji hrvatskoj turizma

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je da je uspostavila suradnju s jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća, BBC-jem.

-
Suradnja uključuje kompletnu produkciju tri videa u trajanju od 60 sekundi koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju, produkciju tri popratna članka uz teme videa za BBC platforme, ali i aktivnosti oglašavanja na svim online BBC platformama u razdoblju od svibnja do rujna na 12 ključnih emitivnih tržišta, navodi se u priopćenju.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je suradnja HTZ-a i BBC-a jedan od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma.

- Izuzetno smo ponosni što je jedna tako velika medijska grupacija, koja ostvaruje doseg od 454 milijuna kućanstava diljem svijeta prepoznala značaj i potencijal Hrvatske kao turističke destinacije. Siguran sam kako će sav snimljeni materijal, kao i ostale pripremljene aktivnosti, značajno doprinijeti vidljivosti naše zemlje, a samim time i postizanju još boljih turističkih rezultata u ovoj godini, naglašava Staničić u priopćenju.

Iz HTZ-a ističu i da je snimateljska ekipa BBC-a tijekom boravka u Hrvatskoj obišla Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu, ponudu aktivnog turizma te ostale zanimljivosti i turistički atraktivne lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije "Igra prijestolja". 

Ostale aktivnosti u sklopu ove suradnje uključuju i plasiranje sadržaja putem BBC Story Works društvenih kanala na Facebooku, Twitteru i Instagramu te izradu web stranice na portalu BBC.com gdje će se nalaziti video i pisani materijali o Hrvatskoj.

Tržišta koja su obuhvaćena ovom suradnjom i na kojima će se prikazivati pripremljeni materijali su Njemačka, SAD, Austrija, Rusija, Italija, Francuska, Poljska, Češka, Švedska, Norveška, Belgija i Švicarska.

Iz HTZ-a u priopćenju iznose i podatke kako BBC mreža na mjesečnoj razini ostvaruje doseg od 308 milijuna pojedinaca, dok na društvenim mrežama broje više od 16 milijuna pratitelja. Također, BBC na svom You Tube kanalu ostvaruje više od 472 milijuna pregleda. Veliki postotak njihovih korisnika su skloni putovanjima, a čak 72% najčešće konzumira putovanja u inozemstvo.