Večeras u našem središnjem Dnevniku donosimo rezultate redovitog mjesečnog istraživanja HRejting o štrajku radnika u prosvjeti.
U petak u našem središnjem Dnevniku ekskluzivno smo objavili rezultate redovitog mjesečnog istraživanja HRejting, ovoga puta o štrajku radnika u prosvjeti. - Mihalinec: Približavamo se rješenju problema
Riječ je o najvećem istraživanju koje za HRT provodi agencija Promocija plus, a obuhvaća 1400 ispitanika.
Na pitanje podržavate li štrajk u osnovnim i srednjim školama, 58,4% ispitanika odgovorilo je potvrdno, 38,4% ne podržava, a njih 3,3% ne zna.
Ako to usporedimo s istraživanjem u desetom mjesecu, potpora štrajku pala je za 14,27%. Naime, u listopadu je štrajk podržavalo 72%, a sada njih 58%.
Odnosno u listopadu štrajk nije podržavalo 23,81% ispitanika, a u ovom mjesecu ne podržava ga njih 38,35%.
Na pitanje zašto podupiru štrajk, 58,8% ispitanika odgovorilo je da su nastavnici premalo plaćeni za odgovoran posao.
Njih 13,7% smatra da je narušeno dostojanstvo nastavnika, 7,9% smatra da Vlada, kao i prethodna, nije korektna prema nastavnicima, 7,8% misli da bi veća plaća bila bolja za obrazovanje djece, a 3,2% smatra da bi se povećanjem koeficijenata ispravila nepravda prema nastavnicima.
Na pitanje "Zbog čega ne podupirete štrajk nastavnika?", 29,6% odgovara da su njegove žrtve djeca zbog nadoknade nastave, 24% kaže da su nastavnici dobro plaćeni za to koliko rade.
Da nastavnici nisu realni u zahtjevima smatra 11,4% ispitanih, 8,8% misli da im je Vlada dala korektnu ponudu koju oni ne prihvaćaju, a 6,3% kaže da su nastavnici dobro plaćeni u odnosu na rezultate koje postižu.
Prema HRrejtingu, 53,3% ispitanih ne podržava produljenje nastavne godine zbog nadoknade, a njih 42,6% smatra da nastavnu godinu treba produljiti.
Tu je i pitanje o plaćanju dana provedenih u štrajku. 58,5% ispitanih smatra da država nastavnicima treba platiti te dane, 31,9% smatra da ne treba, a neodlučnih je 9,5%.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!