U turističkim agencijama u Istri tvrde da nikada nije bilo toliko rezervacija za skijaške aranžmane kao ove godine. Procjenjuje se da će samo s našeg najvećeg poluotoka na skijanje otići više od 50 tisuća ljudi.
10.11.2025.
07:00
Autor: Senka Mošnja/M.R./Dnevnik/HRT
U turističkim agencijama u Istri tvrde da nikada nije bilo toliko rezervacija za skijaške aranžmane kao ove godine. Procjenjuje se da će samo s našeg najvećeg poluotoka na skijanje otići više od 50 tisuća ljudi.
Tko na skijanje želi ići putem agencije, morat će se požuriti s rezervacijom.
- Nikad nije bilo tako. Mnogi su postavili pitanje što se to dogodilo. Prve rezervacije i prodaja je stigla krajem 8. mjeseca. Mi smo do kraja 9. mjeseca 90 posto aranžmana popunili, a da ne kažem da ćemo bilježiti možda i rekordne brojke, rekao je Floris Milohanović iz agencije Zeatours.
I pri nasumičnom anketiranju na ulici teško je naći neskijaše.
- Prošle godine sam bio u Italiji, a ove godine ću ići na Jahorinu. Mislim da je skijanje jako važan sport i da bi svi trebali ići na skijanje, poručio je Ivan iz Pule.
- Ja dolazim iz Bolzana, ondje živim. Ali inače mnogo nas iz Istre dolazi kod nas na skijanje. I to raste, kažu, taj broj. Svake godine sve više, rekla je Isabel iz Italije.
I u drugoj agenciji porast broja rezervacija. Najviše za Italiju, Austriju i Sloveniju.
- Da bi zadržali kvalitetu i imali najbolji omjer cijene i kvalitete, ljudi su počeli sve ranije bukirati, a obitelji posebno, smatra Elisa Grubissa Jurman iz agencije Uniline.
Jer cijene su, u odnosu na lani, veće.
- Krećemo za nekakav apartman uz bazne ski-karte od dvije tisuće eura na gore. U odnosu na prošlu godinu zabilježili smo, ovisno o destinaciji, poskupljenje od 8 do 12 posto, dodala je.
Smatra se da su povećanom zanimanju za skijaške aranžmane dijelom pridonijeli i dulji školski praznici. U porastu je i broj rezervacija za udaljena odredišta, ponajviše za azijske zemlje, ali i za europske gradove u vrijeme adventa.
- Stvarno ne znamo što se događa da se popunjavaju već i drugi autobusi, negdje čak i treći autobusi istog dana, opisao je Milohanović.
- Mi to bilježimo i objašnjavamo činjenicom da je vjerojatno, odnosno gotovo sigurno kupovna moć Hrvata porasla i da se ljudi sada lakše odlučuju za odlaske na odmor, smatra Boris Žgomba, predsjednik Udruge putničkih agencija, HGK.
Tijekom cijele ove godine naši su građani više nego ikada prije posjećivali i mjesta u Hrvatskoj. Ostvarili su 8% više putovanja nego prošle godine, koja je, do ove, bila rekordna i kada je o domaćem turizmu riječ.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!

Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora