Moto svih koji se bave turizmom - trebao bi biti: birati kvalitetu, a ne težiti kvaniteti. Visoka dodana vrijednost itekako može privući goste spremne ne gledati na svaki euro za pruženi užitak. Iza nas je uspješna turistička sezona - uspješnija od pretpandemijske.
Na kraju šestodnevnog boravka u Hrvatskoj, odlučili su posjetiti slapove Krke. I tako postali milijunti posjetitelji ovog nacionalnog parka.
- Uistinu nam je prekrasno u Hrvatskoj - ovo je predivna zemlja s ljubaznim ljudima, zaista odmor iz snova i mogu sa sigurnošću reći da ćemo se opet vratiti, kaže Hanna, turistica iz Njemačke.
Očuvani prirodni okoliš lansirao nas je u sam vrh najpoželjnijih europskih turističkih odredišta.
- Uložili smo više od 10 milijuna eura kako bi obogatili turistički sadržaj i ulagat ćemo i dalje u održivo poslovanje naših NP-a jer su oni dio našeg nacionalnog identiteta i prepoznatljivosti, rekao je Davor Filipović, ministar gospodarstva i održivog razvoja.
A Hrvatska želi otporan, održiv i još konkurentniji turizam.
- Naravno da želimo sačuvati svoju autentičnost, predstaviti se kao iznimka na Mediteranu, odnosno zemlja koja želi očuvati izvornost i povijesnu autentičnost, pružati komfor moderne europske turističke destinacije, rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Pa je glavni zadatak - izbjeći masovnost te razvijati cjelogodišnji turizam i na obali i na kontinentu.
- Ali moramo ulagati, ulagati kroz lječilišni, wellness turizam, kroz aktivni, kroz sportski turizam, kroz kulturni turizam, kongresni - i upravo su ti svi aspekti navedeni u našem Nacionalnom programu oporavka i otpornosti, rekla je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
- Trebamo razvijati visokokvalitetne turističke proizvode koji onda zbog visoke kvalitete možemo i više naplatiti jer mi više nemamo toliko mjesta za fizički rast turističkog prometa, rekao je Damir Krešić,ravnatelj Instituta za turizam.
No, i dalje ima mjesta za podizanje kvalitete ponude, a to i jest svrha dvaju strateških turističkih dokumenata predstavljenih na Danima turizma. Razvijati održiv i konkurentan turizam, ponuditi gostu doživljaj i izvrsnost.
Vrijeme je da se sumiraju dojmovi, pokupe ležaljke i suncobrani, te da za svoj rad budu nagrađeni najzaslužniji za uspješnu sezonu.