Podravka donijela novu Strategiju poslovanja do 2030. godine

16.06.2025.

11:40

Autor: V.K./HRT/Hina

Podravka
Podravka
Foto: Damir Spehar / Pixsell

Grupa Podravka je donijela novu Strategiju poslovanja do 2030. godine, koja uključuje snažan iskorak na strana tržišta, nova ulaganja u Poljoprivredu i Farmaceutiku te daljnji razvoj prehrambenog portfelja i globalnih brendova poput Vegete, izvijestili su u ponedjeljak iz te prehrambene kompanije.

- Strategija je usmjerena na rast temeljen na produktivnosti, inovacijama, održivosti i ulaganjima u suvremene tehnologije, uz snažan fokus na međunarodno širenje i konkurentnost. Temelji se na sveobuhvatnom pristupu razvoju od širenja snage, prisutnosti i prepoznatljivosti naših brendova, daljnjih ulaganja u proizvodne kapacitete, osobito u poljoprivredi, digitalizacije i korištenja umjetne inteligencije, do jačanja domaće sirovinske baze i suradnje s kooperantima, poručuju iz Podravke.

Pozicioniranje Vegete kao globalnog brenda


U segmentu Prehrane, planira se dodatno jačati prisutnost i širenje brendova Vegeta, Lino, Lino Lada, Podravka, O'Plant i Zik Zak na razvijenim tržištima poput Njemačke, Austrije, Švicarske, SAD-a i Australije, istodobno nastavljajući čuvati snažne pozicije u Hrvatskoj i regiji. Iz koprivničke kompanije navode da će strateški fokus u nadolazećem razdoblju biti na kategorijama s visokim potencijalom prodaje i profitabilnošću univerzalnim dodacima jelima, juhama, žitaricama (Čokolino) i kremnim namazima. Istovremeno, planira se snažan razvoj kategorija i brendova čiji je potencijal osnažen kroz nedavno završen investicijski ciklus, osobito proizvoda na bazi rajčice, gotovih jela, pekarskog snacka, ribljih salata i zamrznute hrane.

Pritom, u nadolazećem petogodišnjem razdoblju ključni je strateški prioritet pozicioniranje Vegete kao globalnog brenda kroz daljnju internacionalizaciju i širenje palete proizvoda koji se na internacionalno tržište stavljaju pod brendom Vegeta.

Poljoprivreda - 200 milijuna eura ulaganja i zelena transformacija


Podravka Agri, kao novointegrirani segment poslovanja, u središtu je kompanijinih ambicioznih planova modernizacije i održivosti, pa su tako do 2030. planirana ulaganja od gotovo 200 milijuna eura u tehnološki razvoj, energetsku učinkovitost, nove farme i širenje sustava navodnjavanja.

Kao cilj je apostrofirano povećanje površine pod navodnjavanjem s osam na 21 posto i maksimiziranje prinosa u ratarstvu i povrtlarstvu.

Tako u stočarstvu, najvećem segmentu Agri poslovanja, planira se izgradnja četiriju novih svinjogojskih farmi i povećanje proizvodnje tovljenika za 20 posto godišnje, dok se u govedarstvu planira rast proizvodnje tovne junadi za 25 posto, a modernizacija farmi uključivat će i robotizaciju te biosigurnosne mjere.

Belupo kao europski lider u dermatologiji, ulaganja od 36 milijuna eura


Kada je riječ o farmaceutskoj tvrtki Belupo, u grupaciji je do 2030. vide kao vodećeg europskog stručnjaka za dermatologiju te snažnog regionalnog igrača u području bezreceptnih proizvoda, kardiologije, psihijatrije i neurologije.

Ključna tržišta rasta tržišta su srednje i jugoistočne Europe, uz iskorak na zapadna tržišna kroz dermatologiju i suradnju s partnerima, a strategija uključuje investicije vrijedne 36 milijuna eura koje će omogućiti povećanje proizvodnih i logističkih kapaciteta te unapređenje efikasnosti poslovanja. Sastavni dio planiranih investicija, istaknuto je, jest i ulaganje u Centar izvrsnosti za dermatologiju.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!