07:00 / 30.04.2022.

Autor: Ivica Đuzel/I.B./Regionalni dnevnik/IMS

Splitska turistička zajednica ideje srednjoškolaca pretočila u ponudu

Split i u virtualnom svijetu

Split i u virtualnom svijetu

Foto: Regionalni dnevnik / HRT

Riječ je o suradnji u sklopu projekta Promocije i jačanja kompetencija strukovnih zanimanja za turizam. Na taj se način turističkom sektoru osigurava kvalitetan kadar, a Splitu dodatna promocija i razvoj turističke ponude. Tako je osmišljen i niz hvalevrijednih projekata, među kojima je i edukativna igrica prevedena na 4 jezika.

Učenici dviju splitskih škola u sklopu projekta obraćaju se mladim gostima koji žele upoznati Split i u virtualnom svijetu.

- Prateći trendove došli smo na ideju za digitalnu igricu, mladima je danas dosadno uzeti knjigu i čitati nego su uvijek na društvenim mrežama, igraju igrice i onda smo došli na ideju da mali psić Bela hoda po palači i sakuplja novčiće odgovaranjem na pitanja i tako mladi uče, objasnila je učenica Turističko-ugostiteljska škole Laura Jelača.

Učenici Elektrotehničke škole pomogli su u stvaranju aplikacije, a za vidljivost se pobrinula Turistička zajednica.

- Naši učenici su sto posto sposobni da bi brendirali destinaciju i imamo dobro suradnju s TZ-om već dugi niz godina u izradi projekta, istaknula je prof. Andrea Bilandžić iz Turističko-ugostiteljske škole.

Osim u brendiranju destinacije, mladi školovani kadar itekako je potreban hrvatskom turizmu.

Hoteli koji rade cijelu godinu prate ih i nude posao.

- Zapošljavamo kadar cjelogodišnje i to uvelike lokalni kadar, u dobrim smo odnosima s Ekonomskim fakultetom i TUŠ-om i nastavljamo tako i dalje s domaćim timom i vjerujem u uspješne godine, naglasila je Ivana Klarić direktorica hotela Cornaro.

Split je i dalje destinacija koja bilježi rast. Od početka godine 70 tisuća dolazaka i 230.000 noćenja, više nego i 2019. Iako pandemija još tinja, grad je pun, vraćaju se manifestacije, slave se blagdani.

- Pred nama je sveti Duje, osmislili smo niz manifestacija, istaknula je direktorica TZ-a Split Alijana Vukšić.

Iako nema prekoocenskih gostiju, u Europi smo i dalje omiljeno odredište. Najviše nas vole Nijemci, Britanci i Francuzi, ali u statistikama posljednjeg vikenda travnja vode Hrvati.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!