Dani Udruge hrvatskih putničkih agencija održavaju se u Opatiji, uz jednu važnu obljetnicu. O tome te turističkoj sezoni koja slijedi sa Željkom Lopac Purković razgovarali su Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e, Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, i Danijela Mihalić Durica, direktorica Ureda HTZ-a u Parizu.
- Trideseti je rođendan Hrvatskih putničkih agencija. 90-ih godina našli su se ljudi koji su gledali u budućnost, mislili na razvoj hrvatskog turizma, turističkih agencija i tada su osnovali udrugu, govori Fain.
Staničić naglašava kako su putničke agencije u posljednjih 30 godina puno napravile u kontekstu kreiranja turističkog proizvoda opće ponude. Istaknuo je da su putničke agencije naša produžena ruka na tržištima.
- Često surađujemo po pitanju zajedničkog oglašavanja, promocije Hrvatske kao turističke zemlje, rekao je i dodao kako su putničke agencije neizostavan kamenčić u mozaiku hrvatskog turizma.
Vrlo često, kako kaže, putničke agencije utječu na turistički promet i njihovo postojanje je neizostavno.
Na pitanje koliko smo poznati kao turistička destinacija u Francuskoj, Mihalić Durica je rekla da u Hrvatsku dolazi sve više gostiju iz Francuske.
- Prošle smo godine ostvarili 60 posto prometa iz rekordne 2019., a očekujemo da bi ti rezultati u ovoj godini mogli biti bolji, naglasila je i dodala kako imamo više nego ikada direktnih letova prema Hrvatskoj te da je zanimanje Francuza iznimno veliko, posebno za Split i Dubrovnik, ali i za Istru i Kvarner, pa i Zagreb, koji postaje sve prepoznatljivije odredište za 'city break'.
Fain govori kako prema istraživanjima turističke agencije dovode 70 posto gostiju u pred i postsezoni.
Staničić naglašava kako ove godine imamo predsezonu, za razliku od prošle. Dodaje da se očekuje odlična glavna turistička sezona, ali isto tako i postsezona.
- Mislimo da ćemo doći do 90 posto rekordne turističke sezone 2019. godine, a tome u prilog idu najavljene aviolinije kojih ove godine ima preko 460, istaknuo je.
Govori kako je Hrvatska na samom vrhu po potražnji kao turistička destinacija na našim glavnim tržištima. Krenuli smo s kampanjom na 15 tržišta.
Kada je riječ o cijenama, Staničić naglašava da njih kreira tržište, ali da gosti trebaju dobiti vrijednost za novac. Konačni cilj svima treba biti da gost bude zadovoljan, zaključio je.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!