Kontinentalni turizam u stalnom je porastu. Sve više dolazaka gostiju, posebno stranih, bilježi tako i Međimurska županija. Čini se da se okretanje održivom turizmu isplati jer sve je više onih koji Međimurje odabiru kao mjesto za odmor, a ne samo jedno od stajališta na putu do mora.
Nizozemska obitelj, nakon što je osam godina ljetovala na Jadranu, odlučila je priliku pružiti kontinentu. I nije požalila. U malenom pitoresknom mjestu Vukanovec u Međimurju imaju sve što im treba.
- Htjeli smo vidjeti unutrašnjost Hrvatske. Vinarije. I uistinu je lijepo ovdje. Ovo je mjesto moja žena pronašla putem interneta, rekao je Nizozemac Bjorn Jongh.
Kažu, velika turistička središta ne pružaju ono što nudi ovaj neotkriveni biser - mir i tišinu potrebne za kvalitetan odmor.
-Bolje je nego što smo očekivali. Uvijek kad nešto gledaš na fotografijama, izgleda veće nego što jest, no ovdje je lijepo, prekrasno, ističe Jongh.
Obiteljska poljoprivredna gospodarstva sve se više okreću turizmu. Obitelj Bacinger, nakon 10 godina bavljenja ugostiteljstvom, odlučila je gostima ponuditi i smještaj te tako zaokružiti ponudu.
- Kad ulažete, kad širite i kad ste stalno prisutni onda ima i gostiju. Nama su se dosad tu izmjenjivali Danci, Norvežani, bili su Nijemci i prošle godine Poljaci, kaže Radovan Bacinger, ugostitelj i vlasnik OPG-a.
Da gosti ciljano biraju sjever zemlje, pokazuju i podaci. Međimurje u srpnju bilježi rast broja dolazaka za čak osam posto.
- Imamo kontinuirani lagani rast broja kreveta. Najvažnije je da su to objekti sa svojom pričom, da imaju domaću hranu, aktivnosti, da ne nude samo smještaj da nisu "zimmer frai", rekao Rudi Grula, direktor Turističke zajednice Međimurske županije.
Okretanje zelenom, održivom turizmu isplatilo se perjanici kontinentalnog turizma na sjeveru - Toplicama Sveti Martin.
-Mi smo ove godine zabilježili nešto veći porast što se tiče turista iz Mađarske, Poljske i Češke, susjedni Slovenci oni su nam tu već svake godine. Negdje u prosjeku naši gosti ostaju 3-6 dana, odnosno noćenja, kaže Jelena Petrošanec, voditeljica marketinga, Terme Sveti Martin.
Zeleno Međimurje postaje sve jači turistički brend. Primjer iz kojeg mnogo veća odredišta mogu učiti.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!