Roditelji učenika 4. razreda zagrebačke osnovne škole koji pohađa dječak s problemima u ponašanju, i dalje ne pristaju poslati djecu na nastavu. Ostali učenici te škole, koji iz solidarnosti prošli tjedan nisu bili na nastavi, vratili su se u školske klupe. Rješenje problema još se ne nazire.
Ispred škole - mnoštvo učenika, na nastavu su se vratili svi razredi, osim jednog.
Četvrti d nije ovdje, a kad će biti, ističu roditelji, i dalje ovisi o rješenju koje njihovoj djeci jamči sigurnost.
Čekanje im, priznaju, teško pada.
- Ministarstvo je već priznalo da se treba revidirati njegovo psihofizičko stanje, dok se to ne dogodi, mi djecu ne možemo slat u školu jer nema sigurnosti!, poručuje majka jednog učenika.
- Navodno da je sve to sad pokrenuto, da će biti rješenje kroz desetak dana, što u tom vremenu, oni ne znaju, ne da ne znaju - nego nemaju rješenje za to!, dodaje druga majka.
Novo rješenje donosi stručno povjerenstvo grada Zagreba, osnivača škole, na temelju prijedloga stručne službe škole kojoj su na raspolaganju medicinska dokumentacija slučaja i bilješke učitelja s dosad održane nastave.
Kako stvari stoje, prijedlog još nisu dobili:
„Nakon što gradski ured zaprimi prijedlog škole, promptno ćemo donijeti odgovarajuću odluku, odnosno novo rješenje o primjerenom obliku školovanja.”
Da su bili brži, naglašava ministar obrazovanja, djeca su se već mogla vratiti u razred, no priznaje - bez suradnje s roditeljima dječaka - pomaka nema.
- Kad se donosi rješenje, mora se razgovarati s roditeljima, najmanje tri puta i nakon toga je pravovaljano. Ne mora biti 10 dana, može to biti i kraće, rekao je Radovan Fuchs, ministar obrazovanja dodajući kako roditelji do sada nisu prihvaćali sugestije.
- Sve ono što je bilo u nadležnosti Zavoda za socijalni rad je odrađeno, naravno zajedno s roditeljima, roditelji su odgovorni za dijjete, poručio je Marin Piletić, ministar rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike.
Kako su učenici 4. d već propustili 10 dana nastave, novi-stari ravnatelj treba isplanirati i nadoknadu propuštenih sati, poručuje ministar Fuchs.
Osjećaju li se ministri odgovornima što rješenja za povratak djece u školu - još nema?
- Uopće se ne osjećam odgovoran, zato što sustav itekako dobro funkcionira, funkcioniraju svi segmenti sustava, naglasio je ministar Fuchs.
- Svim analizama koje je resorno ministarstvo uvidjelo i dobilo uvid u ovaj slučaj, mi nismo vidjeli stručni propust radnika centra za socijalni rad, kazao je ministar Piletić.
No djeca i dalje nisu u školi, a ni odgovora još nema.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!