Zračna luka Rijeka/Arhivska fotografija
Foto: Goran Kovacic / PIXSELL
Primorsko- goranski župan Zlatko Komadina ustvrdio je da bi Zračna luka Rijeka i njezin direktor trebali raditi svoj posao, umjesto da se bave prozivkama koje dolaze iz Turističke zajednice Kvarnera, a njihovu međusobnu polemiku ocijenio je kontraproduktivnom.
- Zračna Luka Rijeka trebala bi raditi svoj posao, kao i njen direktor, a to je organizacija i upravljanje aerodromom, a ne baviti se prozivkama Turističke zajednice Kvarnera u javnom prostoru, rekao je Komadina na redovitoj konferenciji za novinare u Županijskoj upravi.
Što se tiče Turističke zajednice (TZ) Kvarnera, dodao je, u zadnjih desetak godina je kroz zajedničko oglašavanje Zračne luke Rijeke uloženo 10 milijuna eura te su dovedeni svi zračni prijevoznici koji su se javili na natječaj HTZ-a.
Župan Komadina, koji je ujedno i predsjednik Skupštine i Turističkog vijeća Turističke zajednice Kvarnera, napomenuo je da se svake godine angažira oko milijun eura za taj sustav te da 84 posto putnika dolazi upravo avionima, koji su dignuti kroz sustav oglašavanja.
- Ne vidim čemu ta polemika, naša zračna luka je turistička, nema veliki promet putnika jer naša struktura smještajnih kapaciteta ne podržava avio-goste, za razliku od Istre, koja ima viškove kapaciteta, koje mogu puniti agencije", rekao je te dodao da se turistički kapaciteti u Primorsko-goranskoj županiji pune individualnim gostima i da su u pravilu auto-destinacija za goste iz južnog dijela Njemačke, Austrije, Mađarske i Slovenija, koji su na pet sati vožnje.
Zašto je zračni promet u padu?
- To što radimo je da održimo Zračnu luku na životu, da ponudimo i avioprijevoz, a vremenom će taj dio možda i rasti jer se pokušavamo probiti i na dalja tržišta s kojih ima smisla ići avionom, rekao je dodavši da sve drugo iz Zračne luke u Rijeci smatra kontraproduktivnim.
Unija Kvarnera je početkom rujna uputila otvoreno pismo županu i direktorici Turističke zajednice Kvarnera u kojem je postavljeno i pitanje o padu putničkog prometa u Zračnoj luci Rijeci, na što su iz TZ uzvratili također pismom navodeći da o rezultatima i manjem broju putnika treba pitati Upravu te da je kroz udruženo oglašavanje uloženo oko 10 milijuna eura.
Iz Uprave Zračne luke Rijeke potom su poručili da Primorsko-goranska županija "ne postoji za zrakoplovni turizam i potpuno je neprepoznata na dalekim tržištima, a avioprijevoznici ukidaju postojeće linije".
Predstavnik radnika u NO Zračne luke Rijeka ocijenio je netočnim da je Zračna luka odgovorna za ugovaranje letova i broja putnika budući je predsjednik Komadina naložio da, zbog iznimne važnosti projekta udruženog oglašavanja i ulaganja u provedbu promotivnih aktivnosti putem avioprijevoznika, koje su nužne za ugovaranje novih letova, to obavlja isključivo TZ Kvarnera, uz savjetodavnu potporu Zračne luke.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!