Markito Marinković, direktor TZ-a Bol u emisiji Dobro jutro, Hrvatska predstavio je kampanju „Naše bolske priče”koja je na sajmu u Berlinu osvojila brončanu nagradu za spot.
08:06 / 16.03.2021.
Autor: V.K./Dobro jutro, Hrvatska/HRT
Objavljeno: 16. ožujka 2021., prije više od godinu dana
Autor: V.K./Dobro jutro, Hrvatska/HRT
Markito Marinković, direktor TZ-a Bol u emisiji Dobro jutro, Hrvatska predstavio je kampanju „Naše bolske priče”koja je na sajmu u Berlinu osvojila brončanu nagradu za spot.
- Kampanja je započela prije godinu dana dok još nismo znali u kome će smjeru ići sezona 2020. te smo ovom kampanjom željeli probuditi optimizam kod domicilnog stanovništva i time smo omogućili istima da aktivno sudjeluju u promociji svoga mjesta pričanjem svojih životnih priča, rekao je i dodao kako su „Naše bolske priče” proglašene kao najbolja promotivna kampanja u Hrvatskoj.
Ian Anić, trostruki juniorski prvak Hrvatske u windsurfingu živi na Bolu i rekao je kako je tamo krasno živjeti te kako on cijele godine windsurfa.
- Počeo sam windsurfati s 4 godine, a počeo sam se natjecati 2017. godine na europskom prvenstvu u Bolu na Braču. Bilo je nepojmljivo da se natječem samo s 10 godina. Od 2018. godine do danas sam državni prvak, naglasio je.
Anić je rekao kako u spotu sudjeluje najmlađi surfer Ian koji ima 14 godina, ali i najstariji Tomaž Garbajs koji je rođen u Ljubljani koji već 40 godina živi u Bolu.
Istaknuo je kako je pred nama jedna izazovna turistička sezona, ali će u Bolu napraviti sve da se gosti osjećaju sigurno, zadovoljno i da ostanu zdravi.
- Prošlogodišnji promet je bio 38 posto u odnosu na godinu prije, a procjena za ovu godinu je 60-80 posto s obzirom na 2019., rekao je Anić.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora