Paški sir, janjetina, sol i čipka prepoznatljiva su blaga grada Paga. No neka tek čekaju da budu otkrivena. Stoga su Solana Pag, Turistička zajednica grada i mali proizvođači pokrenuli suradnju koja će olakšati promidžbu i prodaju tamošnjih proizvoda, kako bi Pag bio još prepoznatljiviji kao jedinstvena destinacija.
Suveniri i nakit od filcane vune, kombinacije metala i soli izrađeni u posebnoj tehnici, sve inspirirano Pagom. Izrađuju to tri mlade kreativke koje su, zahvaljujući novoj inicijativi, dobile priliku široj publici predstaviti svoje proizvode.
- Zadovoljna sam ovom inicijativom jer ipak je Solana malo zvučnije ime i brend koji postoji već dugo, kaže Nikol Jakupić Donadić.
- Web shop i preko ljeta što će biti u muzeju da se prodaje, to mi znači zbilja puno i nadam se da će ići dobro, kaže Sunčana More.
- Svi mi radimo iz ljubavi, nije prvo da se proda, nego da se vidi, reklamira, da pokažemo sve što nudi otok, kaže Željka Crljeno Mikulin.
Upravo je to bila nit vodilja suradnje koju su pokrenule Turistička zajednica Paga i Solana.
- Pag ima bezbroj brendova po kojima je prepoznat, a mi sad želimo te male proizvođače skupiti u jednu grupicu koja će sve te svoje kreativne proizvode plasirati putem weba Solane, kaže Vesna Karavanić, direktorica Turističke zajednice Paga.
- Svatko može vidjeti proizvode malih proizvođača i nama je cilj da zajedno promoviramo Pag kao svjetski brend i da tim mladim ljudima omogućimo pristup tržištu, kaže Josip Ćapin, direktor Solane Pag.
Već pet godina uspješno se u Pagu provodi i projekt "Pag na meniju".
- Cilj je tog projekta rehabilitacija tradicionalne gastronomije i njeno uvođenje u ponudu otočnih renomiranih ugostiteljskih objekata, ističe Marija Pećirko, ravnateljica Srednje škole Bartula Kašića, Pag.
Odličan odjek ima manifestacija "Misec paške soli", kojom solana promiče jedan od najvažnijih aduta Paga. Ova suradnja s malim proizvođačima zaokružila je cijelu priču, spojila tri projekta i otvorila nove putove u otkrivanju paških blaga.