Probijena desna cijev tunela Gladnjici

05.11.2025.

18:39

Autor: B. A./HRT/Hina

Arhivska fotografija
Arhivska fotografija
Foto: Ivana Ivanovic / PIXSELL

Iz Hrvatskih cesta izvijestili su da je u srijedu u 10 sati uspješno probijena desna tunelska cijev tunela Gladnjici, čime je ostvaren još jedan važan korak u izgradnji nove četverotračne brze ceste na dionici čvor Mravince - čvor TTTS, jednoj od dionica buduće brze ceste Trogir - Omiš.

Desna tunelska cijev, dužine 330 metara, probijena je na stacionaži od 0+408,00 do 0+406,00, djelomičnim miniranjem čela u stijenskoj masi 5. kategorije, s izlazne prema ulaznoj strani tunela, naveli su iz Hrvatskih cesta.


Kako su dodali, radovi na lijevoj tunelskoj cijevi, ukupne dužine 377 metara, također intenzivno napreduju. Trenutačno je izvedeno oko 285 metara iskopa u 4. kategoriji stijenske mase, sa strane izlaznog prema ulaznom predusjeku, dok se proboj lijeve cijevi planira za prvu polovinu prosinca 2025. godine.


Paralelno s radovima u tunelu, duž cijele trase izvode se zemljani radovi, široki iskopi i izgradnja nasipa, kao i armiranobetonski radovi na objektima: nadvožnjacima Karepovac i Vidovača te mastolovu.


Na gradilištu je trenutačno angažirano oko 70 radnika, uz dodatnih 15 članova tehničkog i inženjerskog osoblja, što potvrđuje snažan dinamizam i posvećenost pravovremenoj realizaciji ovog infrastrukturno važnog projekta za splitsko područje, kaže se u priopćenju.


Inače, projekt izgradnje dionice čvor Mravince čvor TTTS, dužine 2,5 kilometara sa spojnim cestama, faze 4 i 5, izvodi tvrtka Strabag d.o.o., koja je u posao službeno uvedena 17. prosinca 2024. godine. Vrijednost ugovora iznosi 32,73 milijuna eura bez PDV-a, a rok dovršetka radova je 24 mjeseca.


Brza cesta od čvora Mravinci do čvora TTTS predstavlja jednu od dionica buduće brze ceste Trogir - Omiš. Planirana brza cesta čvor Mravinci - čvor Karepovac - čvor TTTS i dalje čvor Podstrana - čvor Jesenice - čvor Dugi Rat - čvor Ravnice (Omiš) u prvom dijelu predstavlja istočnu zaobilaznicu splitske i solinske aglomeracije, koja završetkom autoceste (AC 1) i brze ceste Solin Klis (DC 1) predstavlja najvažniji dio cestovne mreže šireg područja splitske aglomeracije. U funkcionalnom smislu prometnica će omogućiti distribuciju prometnih tokova prije ulaza u uže područje gradova Splita i Solina. 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!