Prosinačke gužve u poštanskim uredima

13.12.2022.

09:09

Autor: Dobro jutro, Hrvatska/HRT/R.S.

Dostavno vozilo Hrvatske pošte

Dostavno vozilo Hrvatske pošte

Foto: Hrvoje Jelavic / PIXSELL

Kada govorimo o poštanskim uslugama uobičajene su prosinačke gužve u poštanskim urednima, promet paketa i pismovnih pošiljaka je povećan, a građani željno iščekuju pošiljke. Na pitanja o naručivanju i dostavi pošiljki putem Hrvatske pošte u HRT-ovoj emisiji "Dobro jutro, Hrvatska" odgovarao je Krešimir Domjančić, voditelj Odjela za odnose s javnošću, Hrvatske pošte. 

Što građani misle o radu Hrvatske pošte?

Hrvatska pošta spremna je za blagdansku sezonu darivanja. Stižu rekordne količine paketa. 


- Postoji više različitih usluga slanja paketa ovisno o usluzi koju pošiljatelj odabere tako će se ta usluga izvršiti. Najčešće kada korisnici dobiju obavijest, a bili su kod kuće je plaćena poštanska dostava samo do poštanskog ureda i tada zaista poštari pošiljke ne iznose van nego ih ostavljaju u pošti i nose papirić, za HRT-ovu emisiju "Dobro jutro, Hrvatska" rekao je Krešimir Domjančić, voditelj Odjela za odnose s javnošću, Hrvatske pošte. 


- Ako korisnici imaju kakve sumnje da im je paket trebao biti dostavljen na adresu uvijek se mogu obratiti našoj službi za korisnike, dodao je. 


Popularnost internetske kupovine ne opada, a brojni popusti koji su često najveći upravo u e-trgovinama označili su početak sezone darivanja koja će za radnike Hrvatske pošte značiti postavljanje novih rekorda. A kako bi pokloni bili spremni i zapakirani prije sezone darivanja, važno je da budu naručeni na vrijeme.   


- Prosinac je za sve pošte i logističke tvrtke vrlo intenzivan i zanimljiv mjesec. Pošiljke su ove godine bile i dvostruko veće nego prošle godine što je jedan eksplozivan rast, istaknuo je Domjančić.


- Ne samo kurirskih, tržište poštanskih usluga je liberalizirano već 10 godina, dodao je.


U pozivima gledatelja jedna gospođa požalila se na rad Hrvatske pošte jer joj prema podacima pošte piše da je pošiljka dostavljena, a cijela obitelj je 24 sata bila kod kuće i poštar nije obavio uslugu dostave kako navodi. 


Krešimir Domjančić odgovorio je da je svjestan da je svaka pošiljka korisniku jako važna i da se trude što prije riješiti svaki problem te je istaknuo da je važno slanje prigovora i da se u ovom konkretnom slučaju vjerojatno radi o nekakvoj pogrešci. 


Cijeli razgovor pogledajte u nastavku:

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!