Zagrebački gradski prijevoz za neke je građane Zagreba i jedina vrsta prijevoza. Svakodnevno korištenje i vožnja u njemu katkad može biti iznimno neugodna, a sve se više može čuti i da zbog neurednog voznog reda građani i učenici kasne u školu i na posao. Osim toga, žale se na izgled te čistoću autobusa i tramvaja.
Ovu sliku plijesni iz autobusa linije 109 poslala je jedna gledateljica. Dio građana se buni na urednost autobusa.
- To je prije bilo tako čisto, a sada ima papira, opušaka, stakla su zamazana, ne znam kako mogu voziti vozači, to je čista koma, govori Zlatko.
- Busevi su prljavi, ne znam kad su zadnji put prani. Kad god pogledam prljavi su, naglašava Božica.
- Kakva je čistoća buseva? A tako, normalno, rekla je Anica.
Iz ZET-a nam kažu kako nabavljaju nove autobuse upravo kako bi zamijenili dotrajala vozila.
- Prosječna starost autobusa u ZET-u je 11,9 godina. Intenzivno se radi na obnovi voznog parka, naglašava Domagoj Zeba, glasnogovornik ZET-a.
- ZET je zadnjih godina preko kohezijskog fonda ukupno nabavio 109 autobusa, dodaje.
A svakoga mjeseca obavljaju i servis kako bi sva vozila koja izlaze na teren bila tehnički ispravna. Osim na neurednost, građani su se požalili i na neredovitost voznog reda. Iz ZET-a ističu da postoje neke stvari na koje oni ne mogu utjecati.
- U prometu su maksimalni prijevozni kapaciteti. Vozila ZET-a su samo dio šire prometne slike grada i odstupanja voznog reda su neizbježna. Moramo spomenuti i prometne nezgode, radove, kvarove, istaknuo je.
Nastavit će se nabavljati novi autobusi, a važan iskorak bit će nabava autobusa na alternativna goriva, struju ili vodik, za što će biti osigurana sredstva iz europskih fondova.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!