U vrijeme rekordnog rasta internetske kupnje potrošači sve češće upozoravaju na probleme s dostavom paketa u Hrvatskoj.
09.12.2025.
09:21
Autor: Zrinka Štimac/V.K./Dobro jutro,Hrvatska/HRT
U vrijeme rekordnog rasta internetske kupnje potrošači sve češće upozoravaju na probleme s dostavom paketa u Hrvatskoj.
Najviše pritužbi odnosi se na kašnjenja, izostanak dostave "do vrata", preusmjeravanje paketa u paketomate bez pristanka primatelja te nejasnu ili nepostojeću komunikaciju dostavnih službi.
I dok neke kurirske tvrtke dobivaju pohvale za brzinu i pouzdanost, dio korisnika tvrdi da su iskustva i dalje vrlo neujednačena.
Što najviše muči potrošače i zašto je dostava kod nas i dalje lutrija te koji su problemi potrošača s dostavom paketa putem pošte i kurirskih službi u Hrvatskoj?
Nikola Baras, glasnogovornik Hrvatske pošte, rekao je u emisiji "Dobro jutro, Hrvatska" da su najčešći prigovori potrošača na kašnjenje pošiljaka.
- U tom nam slučaju korisnik treba poslati prigovor i kolege tada utvrđuju odgovornost. Ako je paket kasnio, korisnik ostvaruje pravo na isplatu naknade štete u iznosu od trostruka poštarine, rekao je.
Dodaje da rok uručenje ne kreće u trenutku kada "kliknete" naruči, nego kada paket zaprimi HP.
Dominik Pintar, GLS, naglasio je da ako prva dostava ne uspije, potrošač će dobiti poruku elektroničkim putem i on će moći preusmjeriti paket na drugu lokaciju ili u paketomat. Ako potrošač ništa ne odgovori, paket će završiti u skladištu, čekat će 24 sata i automatski će ići na drugu isporuku.
- Ako ni ta isporuka ne uspije, postupak će se još jednom ponoviti. Svi potrošači u GLS-u imaju mogućnost 3 isporuke koje su zagarantirane uslugom, naglašava.
Baras je istaknuo kako se paket u pravilu dostavlja na kućni prag, ali u periodima vršnog opterećenja, kao što je period od sredine studenog do kraja siječnja iduće godine, paket se može isporučiti u paketomat ili u poštanski ured.
Pintar je rekao da prigovori GLS-u dolaze u promilima.
- Služba za korisnike zaprima prigovore koji su opće naravi. Preporučujem da se prigovori šalju na našoj web stranici, dodao je.
Naglašava da je kurir prvo lice GLS-a i zadužen je za zadovoljstvo korisnika. Ako je primatelj zadovoljan, zadovoljan je i pošiljatelj.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!

Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora